🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18377.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آغاز فروش اولین گوشی صاایران با قیمت ۳ میلیون تومانی در سایت ایرانسل

صاایران گوشی «ویرا» را در تابستان امسال معرفی کرد و حال این گوشی با قیمت ۳ میلیون تومان در سایت فروشگاهی ایرانسل به فروش می‌رسد. پس از انتشار تصویر و مشخصات گوشی ویرا، برخی در ...

صاایران گوشی «ویرا» را در تابستان امسال معرفی کرد و حال این گوشی با قیمت ۳ میلیون تومان در سایت فروشگاهی ایرانسل به فروش می‌رسد.

پس از انتشار تصویر و مشخصات گوشی ویرا، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - برخی در شبکه‌های مجازی، خبر از شباهت آن‌ها با گوشی‌های یک برند چینی دادند و مسئولان دولتی نیز منکر آن نشدند و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - گفته شد که ساخت گوشی صفر تا صد در ایران فعلا امکان پذیر نیست و صاایران در حال حاضر گوشی‌ها را به صورت کامل و پک شده از کشور چین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - خریداری کرده است. پیش‌تر دیجیاتو در اینباره با مجری طرح گوشی ملی مصاحبه مفصل‌تری انجام داد که می‌توانید در این لینک آن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - را بخوانید.

حال ایرانسل از نخستین گوشی صاایران با برند «ویرا» (به‌معنی هوشمند) در فروشگاه خود رونمایی کرده است. گوشی Vira - - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - V5 با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - قیمت ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان فعلا به‌صورت آزمایشی و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - تنها در تهران به فروش می‌رسد. پیش‌تر گفته شده بود امکان پرداخت اقساطی نیز برای خرید این گوشی فراهم خواهد بود؛ ایرانسل هنوز دراین‌باره - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - اطلاع‌رسانی نکرده است و طرح فروش باندل این گوشی در سایت این شرکت به چشم نمی‌خورد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان

ویرا وی ۵ همراه با سیم‌کارت ایرانسل و ۵۹ گیگابایت اینترنت رایگان به فروش می‌رود. ایرانسل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - خبر داده با فعال‌سازی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - سیم‌کارت امتیازهای ویژه‌ای به خریدار تعلق خواهد گرفت که لیست آن در ادامه آمده است:

  • هزار دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ۳۰ ‌روزه
  • شش‌ماه مکالمه نیم‌بها با تمام خط - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - های داخلی کشور (با تعرفه دقیقه‌ای ۳۰ تومان)
  • ۴ گیگابایت اینترنت رایگان ۷ روزه (در هر ماه، تا ۶ ماه)
  • ۵ گیگابایت اینترنت رایگان (هر ماه ۱ گیگابایت، از ماه دوم فعال‌سازی)
  • ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه

این گوشی به صورت دو - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - سیم کارت است و مشخصات آن می‌گوید که دارای سیستم عامل اندروید ۹ با قابلیت به‌روزرسانی، حافظه ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا به ۱۲۸ گیگابایت، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - حسگر تشخیص چهره و اثرانگشت است. درباره گارانتی و مدت زمان آن چیزی در سایت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - ایرانسل مشاهده نشده ولی احتمالا گوشی مذکور دارای حداقل یک سال گارانتی و بلکه بیشتر هم باشد. ایرانسل دیگر مشخصات گوشی را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - این‌گونه در سایت خود درج کرده است:

  • صفحه نمایش ۶/۱ اینچی
  • نمایشگر تمام صفحه با رزولوشن ۶۰۰*۱۲۸۰ پیکسلی
  • نسبت صفحه نمایش ۱۶:۹
  • مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای MT6761
  • دارای رم ۳ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - گیگابایتی
  • مجهز به سه جایگاه مخصوص برای استفاده‌ی هم‌زمان از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه TF
  • دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - ویژگی Beauty Mode
  • دارای دو دوربین فرعی با فلش و قابلیت بوکه
  • بهره‌مندی از الگوریتم Arcsoft عکس‌برداری و افکت هوش‌مصنوعی
  • باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان

این اولین همکاری یک شرکت تولیدکننده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - موبایل ایرانی با یک اپراتور رسمی است و به نظر می‌رسد که همکاری ادامه داری باشد چرا که مدل‌های دیگری از صاایران نظیر VIRA V6 نیز قرار است به فروش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - برسد. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - قیمت این گوشی با توجه به امکاناتی که در آن نظر گرفته شده تقریبا رقابتی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone