🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18394.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اولین باتری هیدروژنی خانگی دنیا از راه رسید: تامین انرژی تا ۲ روز

با استفاده از پنل‌های خورشیدی می‌توان به الکتریسیته دست پیدا کرد، اما باید آن را جایی ذخیره کنید. افراد معمولا برای چنین کاری به سراغ سیستم باتری لیتیومی مانند «PowerWall 2» تسلا می‌روند، اما حالا ...

با استفاده از پنل‌های خورشیدی می‌توان به الکتریسیته دست پیدا کرد، اما باید آن را جایی ذخیره کنید. افراد معمولا برای چنین کاری به سراغ سیستم باتری لیتیومی مانند «PowerWall 2» تسلا می‌روند، اما حالا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - اولین باتری هیدروژنی خانگی جهان از راه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - رسیده که توسط کمپانی استرالیایی «Lavo» توسعه پیدا کرده است.

این سیستم ذخیره انرژی با نام «Lavo Green»، ابعادی برابر ۴۰۰ در ۱۲۴۰ در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - ۱۶۸۰ میلی‌متری دارد و وزن آن به ۳۲۴ کیلوگرم می‌رسد. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - شما باید این باتری را به اینورتر خورشیدی از نوع هیبریدی و آب متصل کنید تا با استفاده از انرژی اضافه، آب را الکترولیز کرده، اکسیژن را آزاد کند و هیدروژن را در فشار ۳۰ بار در یک هیدرید فلزی ذخیره کند.

این باتری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - می‌تواند ۴۰ کیلووات ساعت انرژی ذخیره کند که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - ۳ برابر Powerwall 2 تسلا محسوب می‌شود و می‌تواند انرژی یک خانه متوسط را برای مدت ۲ روز تامین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - کند. زمانی که افراد به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - انرژی نیاز داشته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - باشند، از سلول سوختی برای تولید آن استفاده می‌شود، البته از یک باتری لیتیومی ۵ کیلووات ساعتی برای دسترسی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - سریع هم بهره می‌برد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان

Lavo ارتباط وای فای با این سیستم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - را برای کاربران ممکن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - کرده و می‌توان توسط یک اپ موبایل آن را کنترل کرد و روی آن نظارت داشت. کسب و کارها می‌توانند چندین نمونه از آن را بطور موازی مورد استفاده قرار دهند تا به یک نیروگاه برق مجازی هوشمند دسترسی داشته باشند.

قیمت این باتری هیدروژنی جدید برابر ۲۶,۹۰۰ دلار است که اختلاف کمی با قیمت سه باتری Powerwalls 2 دارد، البته طبق گفته Lavo قیمت آن در سه ماهه پایانی ۲۰۲۲ به ۲۲,۸۰۰ دلار کاهش پیدا می‌کند و بطور جهانی عرضه می‌شود.

طبق گفته Lavo این سیستم تا ۳۰ سال عمر می‌کند و همچنین فاقد مواد شیمیایی سمی است. علاوه بر این اگرچه با یک سیستم سنگین و بزرگ روبه‌رو هستیم، اما با توجه به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - میزان ذخیره انرژی کامپکت‌تر از محصولات رقیب است. با این وجود، نگرانی‌هایی درباره امنیت آن وجود دارد که البته به گفته سازنده آن، هرگونه نشتی با سرعت بالا از بین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - می‌رود و احتمال آتش‌سوزی یا انفجار در آن کم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کردکوی استان گلستان

در کنار این موضوع با کارایی پایین‌تر نسبت به باتری‌های مرسوم هم روبه‌رو هستیم. میزان بهره‌وری این باتری هیدروژنی به ۸۰ درصد می‌رسد، با این حال نزدیک به نیمی از انرژی ذخیره شده در فرایند تبدیل هیدروژن به انرژی از طریق پیل سوختی از بین می‌رود. در همین راستا Lavo بهره‌وری این سیستم باتری را بیش از ۵۰ درصد اعلام کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone