🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18393.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اجرای ویندوز 10X روی لومیا 950 XL [تماشا کنید]

یکی از کاربران موفق شد ویندوز 10X را به شکل تقریباً بی‌نقص روی Lumia 950 XL اجرا کند. اگر ویندوز CE را فاکتور بگیریم، مایکروسافت چندان در بازار موبایل موفق نبوده است. غول نرم افزاری ...

یکی از کاربران موفق شد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جعفریه استان قم - ویندوز 10X را به شکل تقریباً بی‌نقص روی Lumia 950 XL - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جعفریه استان قم - اجرا کند.

اگر ویندوز CE را فاکتور بگیریم، مایکروسافت چندان در بازار موبایل موفق نبوده است. غول نرم افزاری از ویندوز فون تا ویندوز ۱۰ موبایل و حتی اندروید شانس خود را در این بازار امتحان کرد اما هرگز به موفقیت چمشگیر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جعفریه استان قم - نرسید. حال یکی از کاربران موفق شده ویندوز 10X را روی یکی از موبایل‌های فراموش شده مایکروسافت یعنی Lumia 950 XL اجرا کند و خاطرات تلخ و شیرینی را برای برخی از کاربران زنده کند.

زمانی که Lumia 950 XL - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جعفریه استان قم - سال ۲۰۱۵ معرفی شد تمام ویژگی‌های یک پرچمدار باکیفیت را با توجه به استانداردهای آن زمان داشت: نمایشگر AMOLED، چیپست اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم و البته سیستم عامل ویندوز. این محصول موفقیت تجاری چشمگیری برای مایکروسافت نداشت اما به خاطر سخت افزار نسبتاً قوی و پشتیبانی از ویندوز توسعه دهندگان با وجود گذشت نیم دهه همچنان روش‌های جدیدی برای اجرای نسخه‌های مختلف ویندوز روی آن پیدا می‌کنند.

همانطور که در کلیپ فوق مشاهده کردید ویندوز 10X تقریباً بی‌نقص روی Lumia 950 XL اجرا می‌شود که البته چندان دور از انتظار هم نبود، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جعفریه استان قم - چون این نسخه از صفر مخصوص دیوایس‌های لمسی و با سازگاری بالا با سایزهای مختلف نمایشگر توسعه داده شده است. البته در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جعفریه استان قم - برخی قسمت‌ها تأخیرهایی دیده می‌شوند که با توجه به عمر سخت افزار طبیعی بوده و تصویر خوبی از نحوه اجرای یک سیستم عامل مخصوص دسکتاپ را روی موبایل نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone