🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18387.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از نسل بعدی ماژول کلید دیجیتال خودرو رونمایی کرد: تولید انبوه تا ۲۰۲۲

یکی از زیرمجموعه‌های ال جی به نام «LG Innotek» به تازگی موفق به توسعه یک ماژول کلید دیجیتال خودرو شده که می‌تواند گوشی‌های هوشمند را جایگزین سوئیچ کند. این کلید جدید از قابلیت مکان‌یابی دقیق ...

یکی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - از زیرمجموعه‌های ال جی به نام «LG Innotek» به تازگی موفق به توسعه یک ماژول کلید دیجیتال خودرو شده که می‌تواند گوشی‌های هوشمند را جایگزین سوئیچ کند.

این کلید جدید از قابلیت مکان‌یابی دقیق بهره می‌برد و در زمینه امنیت عملکرد بالایی دارد. در حال حاضر ماژول‌های کلید دیجیتال خودرو در زمینه مکان‌یابی دقت چندان بالایی از خود نشان نمی‌دهند و در برابر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - هک هم چندان ایمن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - نیستند.

با وجود چنین مشکلاتی، LG Innotek از ۵ برابر دقت بالاتر ماژول خود خبر داده که امکان پیدا کردن سریعتر و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - راحت‌تر خودرو، قفل و باز کردن درب‌ها و روشن کردن موتور از طریق گوشی‌های هوشمند را ممکن می‌کند. این کمپانی کره‌ای با استفاده از فناوری باند فوق وسیع (UWB) و NFC به همراه یک الگوریتم، عملکرد ماژول خود را بهبود داده است.

این شرکت گفته با استفاده از فناوری جلوگیری از هک اختصاصی، امنیت این ماژول را بهبود داده:

«دامنه خطای ماژول میان محل قرارگیری گوشی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - هوشمند و محل شناسایی از ۵۰ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - سانتی‌متر به کمتر از ۱۰ سانتی‌متر رسیده است.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان

ماژول کلید دیجیتال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - خودرو یک قطعه ارتباطی است که درون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - خودرو - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - قرار می‌گیرد و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - امکان ارتباط بی‌سیم میان یک اتومبیل و گوشی هوشمند فراهم می‌شود. کاربر با استفاده از گوشی می‌تواند وسیله نقلیه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - خود را قفل یا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - باز کند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - و همچنین درون کابین، موتور را روشن کند. علاوه بر این راننده می‌تواند از طریق موبایل خود به اطلاعاتی مانند مصرف سوخت و فشار باد لاستیک‌ها هم پی ببرد.

طبق گفته ال جی، این ماژول جدید می‌تواند یک محیط شخصی‌سازی شده برای راننده فراهم کند. در همین راستا اگر چندین نفر از یک خودرو استفاده کنند، این ماژول می‌تواند موقعیت گوشی‌ها را تشخیص دهد و صندلی راننده یا آینه‌های جانبی را تنظیم کند. این ماژول از ۶۰ قطعه بهره می‌برد و ابعاد کوچکی دارد. LG Innotek به دنبال تولید انبوه این ماژول تا سال ۲۰۲۲ است.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که کمپانی کره‌ای هیوندای هم موفق به توسعه چنین فناوری شده. انتظار می‌رود میزان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - استفاده از این ماژول‌ها در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رشت استان گیلان - سال‌های آینده افزایش چشمگیری پیدا کند و از ۶.۳ میلیون واحد در ۲۰۲۰ به ۲۸.۹ میلیون واحد در سال ۲۰۲۵ برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone