🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18380.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نسل دوم تکنولوژی رنگی E INK به کتاب‌خوان‌های الکترونیکی می‌آید

شرکت E INK تایید کرد که نسل دوم از نمایشگر رنگی خود که ACEP (یا Advanced Color ePaper) نامیده می‌شود را توسعه داده است. فناوری جدید E INK یک جایگزین مناسب و با وضوح بالا برای ...

شرکت E INK تایید کرد که نسل دوم از نمایشگر رنگی خود که ACEP (یا Advanced Color ePaper) نامیده می‌شود را توسعه داده است.

فناوری جدید E INK یک جایگزین مناسب و با وضوح بالا برای کتاب‌خوان‌های الکترونیکی است. در گذشته نمایشگرهای اینچنینی به شدت کند بودند و به همین دلیل صرفاً در نمایشگرهای دیجیتالی سازمانی استفاده می‌شدند اما اکنون برخی از مشکلات جوهر الکترونیکی رنگی، حل شده است. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - در واقع اکنون شرکت‌های سازنده کتاب‌خوان الکترونیکی برای داشتن یک صفحه رنگی دو انتخاب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - پیدا کرده‌اند: نسخه دوم ACEP یا E INK Kaleido 2. گفته می‌شود که شرکت E INK در سال ۲۰۲۱ مشغول بهبود نسخه دوم ACEP خواهد بود و به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ شاهد اولین دستگاه‌های تجاری قابل عرضه خواهیم بود.

نسل اولیه ACEP سه سال پیش برای صفحه نمایش‌های دیجیتالی منتشر شد. سنگین و ضخیم بودن فیلترهای شیشه‌ای رنگی استفاده شده در این صفحه‌ نمایش‌های دیجیتال و شفافیت کم آن‌ها باعث شد تا این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - نسخه برای خوانندگان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - کتاب الکترونیکی مناسب نباشد. نرخ رفرش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - وحشتناک پایین این دستگاه باعث شد اکثر افراد از آن به عنوان یک صفحه معمولی مانند منوی یک رستوران یا به عنوان تبلیغ نوعی محصول خاص استفاده کنند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل

ACEP تنها با استفاده از رنگ‌دانه‌ها به طیف کاملی از رنگ‌ها، شامل هشت رنگ اصلی دست پیدا کرده است. صفحه نمایش این تکنولوژی از یک لایه مایع الکتروفورتیک که با ولتاژهای سازگارِ صفحه‌پشتِ TFT کنترل می‌شود استفاده می‌کند. ACeP درست مانند کاغذ الکترونیکی معمولی E Ink در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - هر شرایط نوری روند خوانایی بسیار کم مصرف و کاغذ مانند خود را حفظ می‌کند. بسته به اندازه صفحه نمایش، آن‌ها می‌توانند در مجموع 32 هزار رنگ و تراکم ۲۰۰ تا ۳۰۰ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - پیکسل در هر اینچ را به نمایش بگذارند.

ACEP - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - نسل دوم، از آرایه فیلتر رنگ استفاده نخواهد کرد و مبتنی بر شیشه نیست. در عوض، لایه‌های رنگی به لایه نازک جوهر الکترونیکی چسبیده‌اند تا وزن و ضخامت آن را به حداقل برسانند و باعث افزایش شفافیت شوند. با وجود این قابلیت نسل دوم ACEP قادر به نمایش بیش از 40 هزار رنگ مختلف خواهد بود و شایعات حاکی از آن است که E INK توانسته کنترلرهای Regal Waveform خود را با آن ادغام کند تا سرعت رفرش صفحه سریع‌تر شود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل

با - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - این وجود کمپانی‌‌هایی که از کتابخوان الکترونیکی استفاده می‌کنند برای سخت افزارهای آینده‌ی خود دو گزینه متفاوت ACEP Gallery 4100 یا Kaleido 2 را در دسترس خواهند داشت. هر کدام از این تکنولوژی‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند اما ACEP قادر خواهد بود رنگ‌های بیشتری را به نمایش بگذارد و آینده روشن‌تری خواهد داشت. همچنین تولید آن گرانتر خواهد بود، بنابراین هزینه بیشتری خواهد داشت. آرایه‌های فیلتر رنگی که در Kaleido 1/2 - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - یافت می‌شوند، تولید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - ارزان‌تری دارند، بنابراین احتمالاً در سخت افزارهای سطح پایین مورد استفاده قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone