🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  2. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18382.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی یک نسخه جدید از موبایل می ۱۰ با اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی می‌کند

شیائومی قصد دارد نسخه تازه‌ای از موبایل می ۱۰ نسخه 5G با بهره‌مندی از چیپ جدید ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۷۰ که بالاترین فرکانس را در دنیای موبایل دارد، به بازار عرضه کند. در حالیکه شیائومی پرچمدار ...

شیائومی قصد دارد نسخه تازه‌ای از موبایل می ۱۰ نسخه 5G با بهره‌مندی از چیپ جدید ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۷۰ که بالاترین فرکانس را در دنیای موبایل دارد، به بازار عرضه کند.

در حالیکه شیائومی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - پرچمدار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - جدید خود یعنی می 11 5G را به تازگی به بازار عرضه کرده، اما ظاهرا باید منتظر نسخه جدیدی از گوشی هوشمند سری قبلی یعنی شیائومی می ۱۰ یعنی اقتصادی ترین پرچمدار سال ۲۰۲۰ بازار با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ باشیم.

گوشی‌های هوشمند سری می ۱۰ با چندین عضو از جمله می ۱۰، می ۱۰ پرو 5G، می ۱۰ اولترا 5G، می 10T 5G، می 10T پرو 5G، می 10T لایت 5G و می 10i 5G معرفی شده‌اند. با وجودی که به نظر می‌رسید عضو جدیدی به این خانواده اضافه نخواهد شد اما منابع آگاه می‌گویند شیائومی قصد دارد نسخه جدیدی از می ۱۰ را با چیپست تازه معرفی شده کوالکام روانه بازار کند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان

به جز گوشی‌های هوشمند می 10i و می 10T لایت، تمام مدل‌های می ۱۰ از اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام بهره می‌برند که سرعت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - کلاک تا ۲.۸۴ گیگاهرتز را ارائه می‌دهد. این در حالی است که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس با سرعت کلاک ۳.۱ گیگاهرتز و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ که به تازگی معرفی شده تا سرعت کلاک ۳.۲ گیگاهرتز را ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید از سری می ۱۰، فقط از نظر چیپست با نسخه معمولی می ۱۰ تفاوت داشته باشد و بقیه مشخصات آن با می ۱۰ معرفی شده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - برابری کند.

شیائومی می 10 5G از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی S-AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن +Full HD بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام،‌ مجهز به رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.0 است.

در پنل جلویی آن، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - ۲ مگاپیکسل ماکرو و در نهایت حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل جای گرفته است. می 10 5G از فناوری شارژ سریع ۳۰ وات و شارژر ۳۰ وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و مجهز به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - باتری ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - است.

موتورولا Edge S، نخستین گوشی هوشمندی است که چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود شرکت‌های اوپو، ویوو و وان پلاس نیز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - به زودی دستگاه‌هایی با بهره‌مندی از این تراشه معرفی کنند.  براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، موبایل جدید خانواده می ۱۰ با قیمت ۵۴۱ دلار ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone