🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18385.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

خرید و فروش حواله خودروی «تارا» در دیوار ممنوع شد

چند هفته پیش دیوار از ممنوعیت خرید و فروش خودروهای «سورن پلاس» و «رانا پلاس» در این پلتفرم خبر داد و امروز اعلام شد خرید و فروش حواله خودروی «تارا» نیز به فهرست ممنوعه دیوار ...

چند هفته پیش دیوار از ممنوعیت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - خرید و فروش خودروهای «سورن پلاس» و «رانا پلاس» در این پلتفرم خبر داد و امروز اعلام شد خرید و فروش حواله خودروی «تارا» نیز به فهرست ممنوعه دیوار اضافه شده است.

دلیل ممنوعیت معامله این خودروها این است که طبق قانون هرگونه معامله خودروهایی که از طریق قرعه‌کشی سایپا و ایران‌خودرو ثبت نام می‌شود، از زمان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - تحویل تا یک سال مجاز نیست. از آن‌جا که این سه خودرو برای اولین بار از طریق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - همین قرعه‌کشی‌ها وارد بازار می‌شوند، خرید و فروش حواله‌ای و فیزیکی آن‌ها در دیوار هم ممنوع شده و آگهی‌های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - مرتبط با آن‌ها منتشر نمی‌شود.

در واقع بسیاری از افراد در حال حاضر پس از آنکه در قرعه‌کشی‌های سایپا و یا ایران - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - خودرو حواله خرید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - این خودروها را به دست می‌آورند به جای استفاده از آنها، حواله خودشان را به اشخاص دیگر فروخته تا آنها بتوانند از این موضوع استفاده کنند. باید گفت فروشندگان هم معامله‌گران هستند و هم کسانی که برایشان مقدور نیست پیش‌پرداخت خرید خودرو را تا موعد مقرر تهیه کنند.

خرید و فروش حواله در حالی اتفاق می‌افتد که بررسی‌ها نشان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - می‌دهد خودروسازان بارها نسبت با عواقب این خرید و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - فروش هشدار داده و آن را غیر قانونی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - اعلام کرده‌اند اما این اقدام از طریق اعطای وکالت بلاعزل، تحویل چک ‌و...در محضر صورت می‌گیرد.

پاییز امسال بود که نیروی انتظامی خرید و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - فروش حواله‌های خودرو را تا یک سال غیرقانونی اعلام کرده بود و حال این مساله در پلتفرم‌های آنلاین نظیر دیوار نیز ممنوع اعلام شده است. نکته جالب اینجاست که این موضوع در وبسایت‌های مشابه دیده می‌شود و خرید و فروش حواله خودروهایی نظیر رانا پلاس در پلتفرم‌های مشابه انجام می‌شود. آنطور که روابط عمومی دیوار به دیجیاتو می‌گوید این پلتفرم به صورت خودجوش این عمل را انجام داده تا با قوانین دست و پاگیر درگیر نشود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان

ناگفته نماند تجربه نشان داده که ممنوعیت فروش یک محصول در پلتفرم‌ها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - باعث راه‌یابی بازار آن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تایباد استان خراسان - به یک بازار زیرزمینی می‌شود. در حال حاضر نیز به دلیل ممنوعیت معامله حواله خودروهای قرعه‌کشی، بازار سیاه خریدوفروش آن‌ها به شدت ناامن و پر از پرونده‌های کلاهبرداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone