🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25512.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار؛ معرفی بهترین اپلیکیشن‌های نقاشی و طراحی برای موبایل

نقاشی و طراحی هنری بوده که بشر از ابتدای تاریخ حضورش روی کره خاکی برای به تصویر کشیدن فرهنگ و روش زندگی خود از آن استفاده کرده است. این هنر نه تنها با گذر زمان ...

نقاشی و طراحی هنری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - بوده که بشر از ابتدای تاریخ حضورش روی کره خاکی برای به تصویر کشیدن فرهنگ و روش زندگی خود از آن استفاده کرده است. این هنر نه تنها با گذر زمان از بین نرفته بلکه فرم‌های مختلف و پیشرفته‌تری به خود گرفته و حالا ما به عنوان نوادگان متمدن بشر اولیه، از ابزار دیجیتال مثل کامپیوتر و گوشی‌های همراهمان برای ثبت افکارمان در قالب نقاشی و طراحی استفاده می‌کنیم.

ممکن است این میل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - دیرینه برای به نقش در آوردن افکار، گاهی اوقات شما را هم درگیر خود کند و شاید راحت‌ترین راه برای کشیدن و طراحی کردن استفاده از گوشی‌های همراه باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی اپلیکیشن نقاشی و طراحی برای اندروید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - بپردازیم پس تا انتهای مقاله با دیجیاتو همراه باشید.

Adobe Illustrator Draw

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

این اپلیکیشن نقاشی به همراه Photoshop Sketch دو اپ طراحی و نقاشی شرکت ادوبی هستند. در Illustrator Draw امکاناتی از قبیل لایه‌های مختلف و 5 نوع قلم متفاوت با قابلیت‌های شخصی سازی متعدد وجود دارند. در این برنامه حتی می‌توانید تا 64 برابر حالت عادی روی نقاشیتان زوم کنید تا به بهترین نحو قادر به اعمال جزئیات مدنظرتان باشید.

پس از اتمام کار هم این امکان را خواهید داشت تا اثری که خلق کرده‌اید روی دستگاهتان ذخیره کرده، به اشتراک بگذارید و یا برای اعمال تغییرات بیشتر از طریق برنامه‌های دسکتاپ ادوبی آن را به کامپیوترتان منتقل کنید. همچنین می‌توانید طراحی‌هایتان را بین دو برنامه فتوشاپ اسکچ و Illustrator Draw ایمپورت و اکسپورت کرده و با هر کدام ویرایش‌های دلخواهتان را روی آن‌ها انجام دهید.

این برنامه رایگان است و علاوه بر نسخه اندروید، می‌توانید نسخه iOS آن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - را نیز دانلود کنید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

Adobe Illustrator Draw

سازنده: Adobe قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 105.4/متغیر مگابایت زبان:

ArtFlow

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

اگر به دنبال اپلیکیشنی می‌گردید که عمق و امکانات بیشتری برای نقاشی و طراحی در اختیارتان قرار بدهد ArtFlow را به عنوان یک گزینه خوب مدنظر قرار بدهید. ادعای اصلی اپلیکیشن مذکور این است که تعداد زیادی قلم موی متفاوت که تعداد آن‌ها به بیش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - از 100 می‌رسد در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این برای زیباتر کردن نقاشیتان می‌توانید از ابزارهای متعدد برنامه نیز استفاده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - کنید.

از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - آنجایی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - که شاید بخواهید بعدا دستی به سر و روی نقاشیتان در فتوشاپ بکشید، ArtFlow علاوه بر امکان ذخیره کردن نقاشی با فرمت JPEG و PNG امکان سیو آن با فرمت PSD را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. در انتها این نکته را هم اضافه کنیم که ArtFlow علاوه بر اینکه برای بزرگسالان کاربردی است، می‌تواند به عنوان ابزاری خوب و مناسب برای نقاشی کودکان هم مورد استفاده قرار بگیرد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

ArtFlow

سازنده: Artflow Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:

Ibis Paint

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

برای کسانی که به مانگا آرت یا هنر نقاشی به سبک انیمه‌های ژاپنی علاقه‌مند هستند و آن را دنبال می‌کنند Ibis Paint گزینه مناسبی به شمار می‌آید. در این برنامه که قابلیت‌های جالب و جذاب زیادی در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - خود جای داده، بیش از 140 نوع قلم موی مختلف در اختیار خواهید داشت که امکان نقاشی به سبک‌ها و فرم‌های مختلف را برایتان فراهم می‌کند.

علاوه بر این در حین نقاشی می‌توانید از روند نقاشیتان فیلم بگیرید و آن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - را با دیگر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - کاربران به اشتراک بگذارید. Ibis Paint از لایه‌ها هم پشتیبانی می‌کند و تا جایی که دستگاهتان کشش داشته باشد امکان استفاده از هر تعداد لایه‌ای که مدنظرتان است را خواهید داشت. مشخصه خوب دیگر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - Ibis Paint هم این است که از چند سبک نقاشی خاص مثل مانگا نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

ibis Paint X

سازنده: ibis inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 55 مگابایت زبان:

PaperColor

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

این برنامه که قبلا با نام PaperDraw شناخته می‌شد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - از آن دست اپ‌هاییست که تلاش می‌کند نقاشی روی نمایشگر دیجیتال را به بهترین نحو به نقاشی از طریق قلم و کاغذ نزدیک کند. در این اپ مقدمات مورد نیاز برای طراحی و نقاشی همچون انواع مختلف قلم موها را خواهید یافت، اما خصیصه‌ای که PaperColor را متمایز می‌کند قابلیت ردیابی یا همان tracing آن است.

در واقع با این قابلیت، شما می‌توانید عکسی را به دلخواه در برنامه ایمپورت کرده و آن را روی مد نیمه شفاف تنظیم کنید تا در ادامه از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - روی آن عکس نقاشی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - کنید. این روش علاوه بر اینکه می‌تواند در یادگیری نقاشی و طراحی به شما کمک کند، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - روش خوبی برای تمرین نقاشی در اختیار افراد تازه وارد قرار خواهد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - داد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

PaperColor

سازنده: Colorfit قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:

SketchBook

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

Autodesk را همه ما با نرم‌افزار نقشه‌کشی و طراحی سه بعدی معروفش یعنی AutoCAD می‌شناسیم. اپلیکیشن نقاشی Sketchbook هم توسط همین توسعه دهنده ساخته شده و جزو اپلیکیشن‌های قدیمی و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - با سابقه‌تر این لیست به شمار می‌آید. این برنامه قابلیت‌های مناسبی را در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - خود جای داده که از جمله آن‌ها می‌توان به 10 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - نوع قلم قابل شخصی‌سازی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - اشاره کرد.

علاوه بر این در Sketchbook قابلیت استفاده تا سقف سه لایه، 6 حالت ترکیب‌سازی (blending)، زوم 2500 درصدی و حساسیت به فشار قلم هم گنجانده شده است. تمام این امکانات در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - نسخه رایگان وجود دارند و در صورتی که به تنوع بیشتری در هر کدام از قابلیت‌های ذکر شده نیاز دارید امکان در اختیار داشتن آن‌ها با نسخه پرو امکان‌پذیر است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

SketchBook

سازنده: Autodesk Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 122.6/متغیر مگابایت زبان:

هاشور

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

با اینکه اپلیکیشن هاشور (بررسی دیجیاتو) را نمی‌توان در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - رده اپ‌های کشیدن نقاشی و طراحی به شمار آورد اما اگر به دنبال یادگیری طراحی هستید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - می‌توانیم آن را به عنوان یک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - نمونه خوب ایرانی به شما پیشنهاد کنیم. در واقع هاشور یک برنامه خودآموز است که طراحی را به صورت قدم به قدم و با درس‌های موضوعی و سطح‌بندی شده به شما آموزش می‌دهد.

برای اینکه بدانید هر درس را چند بار مشاهده و یا تمرین کرده‌اید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - هم نواری در کنار نام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - آن درس تعبیه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - شده تا شما را از آمار و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - ارقام روند یادگیریتان مطلع کند. اگر هم علاقه‌مند هستید مبانی تئوری طراحی را یاد بگیرید، امکانی در هاشور برای شما گنجانده شده تا به صورت درس به درس با این مفاهیم آشنا شوید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

هاشور

سازنده: گروه آبتین قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.9 مگابایت زبان:

dotpict

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

تمام برنامه‌هایی که تا به اینجا به شما معرفی کردیم دید تقریبا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - جدی و عمیقی به مقوله طراحی و نقاشی دارند، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - بنابراین شاید بد نباشد در لیستمان نگاهی هم به یک اپ مفرح این حوزه داشته باشیم. dotpict یک اپلیکیشن نقاشی است که به شما اجازه می‌دهد تا پیکسل آرت خودتان را خلق کنید و به همین دلیل است - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - که می‌تواند از سایر اپ‌های بالا متمایز باشد.

در این برنامه یک صفحه شطرنجی به شما ارائه می‌شود که در آن زوم کرده و می‌توانید با رنگی کردن هر بلوک یا پیکسل، تصویر مورد نظرتان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - را نقاشی کنید. در انتها کافیست از حالت زوم در بیایید تا نتیجه نهایی کارتان را مشاهده کنید. dotpict به قابلیت ذخیره خودکار، undo و redo و همچنین اکسپورت کردن نقاشی نهایی مجهز شده است. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - بنابراین اگر به سبک نقاشی‌های پیکسل آرت علاقه‌مند هستید حتما نگاهی به dotpict داشته باشید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

dotpict

سازنده: dotpict LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone