🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43543.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

3 نکته درباره مدیریت لایه ها در فتوشاپ برای مبتدیان

مدیریت ضعیف لایه ها در فتوشاپ می تواند نتیجه کار شما را به یک فاجعه تبدیل کند. باید بدانید که لایه ها به نوعی مرکز فتوشاپ محسوب می شوند. از این رو اگر در استفاده ...

مدیریت ضعیف لایه ها در فتوشاپ می تواند نتیجه کار شما را به یک فاجعه تبدیل کند. باید بدانید که لایه ها به نوعی مرکز فتوشاپ محسوب می شوند. از این رو اگر در استفاده از این ویرایشگر عکس مبتدی هستید، سعی کنید مدیریت و سازماندهی لایه ها برایتان به یک کار عادی و روتین تبدیل شود.

اینجا هستیم تا 3 نکته درباره مدیریت لایه ها در فتوشاپ که سبب ساده تر شدن کار با این بخش می شود را برای مبتدیان بازگو کنیم؛ پس تا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پایان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مطلب با ما همراه باشید.

1- استفاده از کد رنگ در لایه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ها

به هر لایه یک نام و همچنین برای شناسایی آن ها در ستون لایه ها یک رنگ به خصوص اختصاص بدهید. به عنوان مثال شما می توانید از کد رنگی که با رنگ آن لایه به خصوص مطابقت دارد استفاده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنید.

روی آیکن چشم در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنار لایه ای که می خواهید رنگ آن را تغییر دهید راست کلیک کنید. بلافاصله یک منوی پاپ آپ ظاهر می شود؛ رنگ مورد نظر خود را از بین گزینه های موجود برگزینید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

برای حذف کد رنگ کافیست بار دیگر گزینه No Color را انتخاب نمایید.

2- سازماندهی لایه ها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در پوشه ها

لایه های کاربردی مشابه را در پوشه های شخصی خود قرار دهید. در رابطه با این موضوع - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ممکن است در ستون لایه ها، تعداد لایه ها زیاد شود و بی نظمی به هنگام ویرایش به سراغتان آید.

لایه های کاربردی مشابه را در پوشه های شخصی خود قرار دهید.

برای رفع این مشکل می توانید لایه های مشابه را در یک پوشه سازماندهی کنید؛ به عنوان مثال قادر هستید تمام لایه هایی که به ویرایش آسمان مربوط می شوند را در یک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پوشه با اسم معین قرار دهید.

ابتدا لایه هایی که می خواهید را انتخاب کنید و سپس روی آیکن پوشه در پایین پالت لایه ها ضربه بزنید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

همچنین می توانید پوشه های خالی ایجاد کنید و سپس لایه ها را با استفاده از قابلیت کشیدن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و رها کردن درون آن ها قرار دهید. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پس از ایجاد پوشه برای آن یک نام مشخص در نظر بگیرید.

گروه ها این امکان را به شما می دهند تا در یک زمان روی لایه های مخلف متمرکز شوید.

در ادامه برای دیدن لایه های موجود در هر پوشه روی فلش کوچکی که در سمت راست آن قرار دارد کلیک نمایید تا پوشه باز شود. گروه ها این امکان را به شما می دهند تا در یک زمان روی لایه های مخلف متمرکز شوید.

قابلیت دیدن هر لایه در این حالت نیز وجود دارد. همچنین امکان اعمال ماسک ها به کل گروه را می توان بزرگترین مزیت این روش دانست.

علاوه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بر این فتوشاپ به کاربران این امکان را می دهد تا درون هر پوشه، پوشه های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیگری نیز ایجاد کنند و بدین ترتیب مدیریت لایه ها را ساده تر نمایند. برای خارج کردن دسته ای از لایه ها از گروه روی گروه مورد نظر خود راست کلیک نموده و گزینه Ungroup را انتخاب نمایید.

3- با یک کلیک لایه های متعدد فتوشاپ را پنهان کنید

فایل تصاویر شما ممکن است صدها لایه داشته باشد؛ با این حال ممکن است بخواهید بدون دخالت بقیه لایه ها، تنها یک لایه را ببینند. برای این کار لازم نیست به هر گروه و یا لایه بروید و آن را به صورت تکی پنهان نمایید، بلکه با استفاده از یک میانبر به راحتی قادر به انجام این کار هستید.

کافیست دکمه Alt (در مک دکمه Option) را نگه دارید و روی آیکن چشم لایه ای که می خواهید تنها آن را مشاهده کنید، ضربه بزنید. در این حالت تمام لایه های دیگر به صورت خودکار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پنهان خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

برای بازگشت به حالت قبل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و نمایش تمام لایه ها نیز بار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیگر مراحل بالا را تکرار نمایید.

آیا می خواهید یک عکاس خوب شوید؟ تسلط در کار با لایه ها پاسخ شماست. چه راهکارهای دیگری را در فتوشاپ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای صرفه جویی در وقت پیشنهاد می کنید؟ تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر کاربران دیجیاتو در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

- تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کبرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب شما سمت روستای قصور ارومیه اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در روستای قصور شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone