🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  5. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35020.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام و ویوو موفق به توسعه آنتن جدیدی برای دستگاه های مبتنی بر شبکه 5G شدند

کوالکام و ویوو اخیراً اعلام کرده اند که موفق شده اند اجزاء کلیدی مورد نیاز برای دستگاه های سلولار 5G مبتنی بر موج میلی متری و فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز را تولید کنند. [digipullqoute ...

کوالکام و ویوو اخیراً اعلام کرده اند که موفق شده اند اجزاء کلیدی مورد نیاز برای دستگاه های سلولار 5G مبتنی بر موج میلی متری و فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز را تولید کنند.

نکته مهم در آنتن جدید، پشتیبانی از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - فرکانس های 6 گیگاهرتز و ارائه سرعت بالاتر در موبایل ها است

بنا بر گزارش ونچربیت دو کمپانی موفق شده اند اجزایی را تولید کنند که شامل سیستم آنتن یکپارچه ای است که هم از ارسال مبتنی بر موج میلی متری باند پهن و هم از روش ارسال معمول مبتنی بر باند متوسط با فرکانس کمتر از 6 گیگاهرتز، پشتیبانی می کند. جزئیاتی که در مورد این موضوع ارائه شده فنی هستند ولی به طور خلاصه اشاره به دستگاه هایی دارند که می توانند با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - انواع مختلف شبکه های مخابراتی نسل پنجم (5G) کار کرده و به صورت خودکار به فرکانس های موجود سوییچ کنند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران

نسل بعدی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - شبکه های مخابراتی 5G بر اساس فرکانس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - های رادیویی مختلفی ساخته می شوند؛ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - فرکانس های کوتاهی از 700 مگاهرتز تا فرکانس های باند میانه در محدوده 1.6 گیگاهرتز و در نهایت تا فرکانس های موج میلی متری که تا بالای 20 گیگاهرتز متغیر هستند. البته مورد آخر در بین دستگاه های مبتنی بر شبکه های سلولی جدید هستند.

بر خلاف فرکانس های پایین، موج میلیمتری وعده نرخ داده 10 تا 20 برابر بهتر از فناوری 4G را می دهد

بر خلاف فرکانس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - های پایین، موج میلیمتری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - وعده دسترسی لحظه ای به نرخ داده 10 تا 20 برابر بهتر از فناوری 4G (نسل چهارم) را می دهد. البته هر آنتن مخابراتی از سخت افزارهای مبتنی بر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - موج میلی متری بهره نمی برد و در اکثر موارد ارائه دهندگان 5G - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - از باندهای متوسط و پایین استفاده می کنند. همان طور که پیش از این نیز در اوایل سال جاری میلادی پیشبینی شده بود، یکپارچه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - کردن آنتن های پیچیده موج میلیمتری در دستگاه های کوچک یکی از اصلی ترین چالش ها برای تولید کنندگان بوده است.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران

یکپارچه کردن آنتن های پیچیده موج میلیمتری در دستگاه های کوچک چالش بزرگی بوده

در کنگره جهانی موبایل سال 2018 اینتل آنتن های سازگار با این فرکانس را به نمایش گذاشته بود که از یک پایه بهره می بردند، ولی کوالکام و برخی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - کمپانی های دیگر وعده آنتن های کوچک و قدرتمندی را داده بودند که می توانند در گوشی های همراه جای گیرد؛ وعده ای که به نظر می رسد اکنون رنگ واقعیت گرفته. تا پیش از این، دستگاه های همراه تنها قادر به استفاده از فرکانس های میانه و کوتاه بودند.

بنا بر گفته «هوان-چو هوانگ»، مدیر بخش آنتن کمپانی ویو مصرف کنندگان به زودی می توانند شاهد طراحی های دستگاه جدیدی با کارایی عالی باشند و طعم تجربه نسل بعدی موبایل ها را بچشند.

کوالکام و ویوو انتظار دارند که فناوری موج میلیمتری با فرکانس های 5 و 6 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - گیگاهرتز - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - در بازارهای اصلی کشورهای دنیا بین سال های 2019 تا 2020 پیاده سازی شود. همچنین انتظار می رود اولین مودم های هات اسپات 5G تا اواخر سال جاری میلادی و اولین گوشی های هوشمند مبتنی بر این فناوری نیز اوایل سال 2019 از راه برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone