🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  3. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35021.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

والو کنترلر Knuckles EV2 را معرفی کرد؛ همه چیز را با فشار دستتان نابود کنید

دو سال پیش شرکت والو کنترل‌های مخصوص واقعیت مجازی خود را با نام مشت (Knuckles) معرفی کرده بود و این گجت منحصر به فرد را در سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عرضه نمود. اکنون این ...

دو سال پیش شرکت والو کنترل‌های مخصوص واقعیت مجازی خود را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - با نام مشت (Knuckles) معرفی کرده بود و این گجت منحصر به فرد را در سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عرضه نمود. اکنون این شرکت نسخه‌ی جدیدی از این محصول به نام EV2 را برای توسعه دهندگان بازی‌ها - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - می فرستد که نسبت به مدل قبلی تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

در این محصول کلید‌ها دوباره اصلاح شده‌اند و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - سنسور‌های جدید دیگری در آن تعبیه شده‌اند که قادرند حرکت انگشتان را به همراه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - میزان فشار وارد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - شده از دست را محاسبه کرده و این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - اطلاعات را به بازی منتقل کنند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان

بعضی از این تغییرات مشهود و آشکار است. تاچ پد به کار رفته در نسخه‌ی قبلی بسیار کوچکتر شده و به کلید پیگیری بیضی شکل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - یتبدیل شده که قادر است لمس و فشار را حس کند. ضمن اینکه یک جوی استیک و کلید‌های استاندارد دایره‌ای شکل روی EV2 تعبیه شده‌اند.

در قسمت کناری این دسته، یک بند قابل تنظیم طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - به راحتی و بدون نگرانی از افتادن دسته، آن را رها کند. این مسئله مورد بسیار حساس و قابل توجهی برای سیستم تشخیص فشار آن به شمار می رود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان

تغییرات ایجاد شده و سیستم‌های جدید بکار گرفته شده در این کنترلر‌ها، باعث شده توسعه دهندگان بتوانند در بازی‌ها به کاربران اجازه دهند وسایل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - و اشیاء - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - مختلف را از محل به خصوصی برداشته یا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - آنها را فشار دهند. برای مثال شدت توپ‌های پرتاب - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - شده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - توسط کاربر را می‌توان با فشار وارد شده توسط دست وی تخمین زده شود.

علاوه بر این عمر باتری EV2 ارتقا پیدا کرده، به ۶ ساعت رسیده و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - کاربر می‌تواند چندین ساعت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - بدون شارژ کردن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - از بازی لذت ببرد.

شرکت والو برای نشان دادن قابلیت‌های این دسته، یک بازی طراحی کرده که در دنیای بازی پرتال رخ می‌دهد. با اینکه هم اکنون توسعه دهنگان ویژگی‌های مختلف این دسته را بررسی می‌کنند هنوز اطلاعات برای عرضه نسخه نهایی EV2 برای دیگران کاربران مشخص نشده است.

- تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone