🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35023.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چهار ابزار برای پشتیبان گیری از اندروید روی پی‌سی

برای یک لحظه هم که شده تصور کنید موبایل اندرویدیتان از دستتان افتاده و دیگر کار نمی‌کند. آن وقت است که تازه می‌فهمید کلی اطلاعات مهمتان را از دست داده‌اید که نمی‌شود به هیچ وجه ...

برای یک لحظه هم که شده تصور کنید موبایل اندرویدیتان از دستتان افتاده و دیگر کار نمی‌کند. آن وقت است که تازه می‌فهمید کلی اطلاعات مهمتان را از دست داده‌اید که نمی‌شود به هیچ وجه آن‌ها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را برگرداند.

این کابوسی است که حتی فکر کردن به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن‌ هم سخت است چه برسد به اینکه واقعا در دنیای واقعی بخواهد اتفاق بیفتد. اما این کابوس تمام عیار را خیلی راحت می‌شود با پشتیبان‌ گیری از اندروید روی پی‌سی پشت سر گذاشت و دیگر نگران - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن نبود.

برای این کار‌ هم راه‌های بسیاری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - وجود دارد اما در ادامه به ۴ مورد از بهترین روش‌هایی اشاره خواهیم - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرد که با آن‌ها می‌شود از هر دیوایس اندرویدی روی پی‌سی نسخه پشتیبان تهیه کرد.


۱) Google - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - Photos: راهکاری ساده برای پشتیبان‌گیری از عکس‌ها

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

دیگر این جا افتاده که همه ما همیشه در حال عکس گرفتن با موبایل‌هایمان هستیم. در بسیاری از مواقع، عکس‌ها تنها داده مهمی‌ هم هستند که اغلب ما روی موبایل‌هایمان - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - داریم. پس نباید امنیت آن‌ها را به اما و اگر واگذار کرد و تا جایی که امکان دارد باید به طور مداوم از عکس‌های انباشته شده در حافظه موبایل‌ها پشتیبان گیری کرد.

شاید بهترین اپی هم که بتوانید برای انجام این کار پیدا کنید Google Photos - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باشد. Google Photos اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جمع و جور و کاربردی است که از ویژگی‌های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خوب آن می‌شود به قابلیت بکاپ خودکار و ذخیره عکس‌ها در حساب گوگل اشاره کرد. پس با این اوصاف اگر از عکس‌هایتان به کمک Google Photos پشتیبان بگیرید، در هر جایی با ورود به حساب کاربری گوگل خود می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

راه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اندازی سیستم بکاپ و همگام سازی تصاویر در Google Photos نیز کار آسانی است. فقط کافیست پس - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از باز کردن پنجره Google Photos به سراغ منو کشویی و تنظیمات آن بروید. با ورود به صفحه تنظیمات شاهد بخشی به نام Back up & sync خواهید بود. وارد آن شوید و گزینه Back up & - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - sync را فعال کنید.

با پشت سر گذاشتن این مراحل، Google Photos از هر عکسی که روی حافظه موبایلتان ذخیره شود به صورت خودکار بکاپ می‌گیرد و آن را در حساب کاربری گوگل شما بارگذاری می‌کند. حالا اگر اپ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گوگل درایو را روی پی‌سیتان نصب کنید و با حساب کاربری گوگل خود وارد آن شوید، می‌توانید به تمام عکس‌های آپلود شده در Google Photos، روی کامپیوتر هم دسترسی داشته باشید.

نحوه انجام این کار هم با اینکه پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد اما آنچنان هم سخت نیست. برای شروع، ابتدا به سراغ نسخه تحت وب گوگل درایو بروید و با کلیک روی آیکون چرخ‌دنده، وارد تنظیمات آن شوید. سپس گزینه Create a Google Photos folder را فعال کنید - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تا پوشه تصاویرتان در این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حافظه ابری ساخته شود.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

حالا به سراغ کامپیوتر خود بروید و برنامه گوگل درایو را روی آن دانلود و نصب کنید. با اجرای نرم افزار گوگل درایو، گوگل از شما نام کاربری و رمز عبور درخواست می‌کند. اطلاعاتتان را وارد کنید تا به پنجره اصلی نرم افزار ارجاع داده شوید.

سپس روی آیکون سه نقطه کلیک کلید کنید و به سراغ گزینه Preferences بروید. در تب Google Drive مطمئن شوید که پوشه Google Photos را در اختیار دارید و تمام اطلاعات آن در حال همگام سازی با پی‌سی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

پروسه همگام سازی که به پایان رسید، می‌بینید که پوشه Google Photos به جمع - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پوشه‌های موجود روی کامپیوترتان اضافه شده و حاوی تمام تصاویری است که روی فضای این سرویس، ذخیره کرده بودید.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در کل گوگل درایو سرویس خوبی است و با آن می‌شود ارتباط کاملی میان موبایل‌ها و پی‌سی برقرار کرد. به طور کلی هر چه روی موبایل‌های خود داشته - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باشید، می‌توانید از طریق گوگل درایو به هر پی‌سی یا موبایل دیگری که می‌خواهید انتقال دهید و به این طریق از زحمت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فرآیند طولانی انتقال داده‌ها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بکاهید.

۲) ROM Manager:‌ روشی مناسب برای موبایل‌های روت شده

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که برای تنظیمات و اپ‌های نصب شده روی موبایلتان اهمیت زیادی قائلید، ROM Manager اپلیکیشنی است که حسابی به کارتان می‌آید. ROM Manager تقریبا از هر چه روی موبایلتان وجود داشته باشد بکاپ می‌گیرد تا اگر روزی دچار مشکل شدید، بتوانید با استفاده از نسخه پشتیبان تمام داده‌های خود را بازگردانید.

جالب اینجاست که بدانید ROM Manager به شما اجازه می‌دهد تا بکاپ‌هایتان را به صورت اتوماتیک در داخل یک کارت SD  هم ذخیره کنید. علاوه بر این، اپلیکیشن مورد بحث یک فایل متصل به سرور هم در اختیارتان می‌گذارد که از طریق آن امکان دانلود بکاپ‌ها روی پی‌سی میسر می‌شود.

استفاده از ROM Manager یکی از بهترین روش‌هاییست که می‌شود با آن بکاپ‌های اندروید را به پی‌سی‌ منتقل کرد. اما متاسفانه همه نمی‌توانند از ویژگی‌های خوب این اپ کاربردی بهره‌مند شوند و تنها کسانی قادر به استفاده از ROM Manager هستند که موبایل‌های روت شده در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دست دارند.

۳) Backup Your Mobile: اپلیکیشنی برای گرفتن پشتیبان از اپ‌ها و تنظیمات

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

به دنبال اپلیکیشنی رایگان که با موبایل‌های روت نشده هم سازگاری داشته باشد می‌گردید؟ در این صورت بهترین گزینه‌ای که می‌توانید با آن از داده‌های موبایلتان روی پی‌سی پشتیبان بگیرید، Backup Your Mobile است. Backup Your Mobile رابط کاربری ساده و قابل فهمی دارد و می‌توانید با استفاده از منو‌های گسترده‌اش از هر چیزی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که بخواهید نسخه پشتیان تهیه کنید.

جالب اینجاست که امکان همگام سازی بکاپ‌ها با پی‌سی هم در Backup Your Mobile وجود دارد و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هر وقت که بخواهید می‌توانید پشتیبانی که از موبایلتان گرفتید را به کامپیوتر شخصی خود منتقل کنید.

۴) WiFi FTP Server: کپی کردن فایل‌ها بدون سیم

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در آخر هم - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می‌رسیم به روشی که در نوع خود هم جالب است و هم متفاوت. چراکه با نصب Wi-Fi FTP Server می‌توانید از دیوایس اندرویدیتان پشتیبان بگیرید - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کنید که موبایلتان به یک سرور بی‌سیم FTP تبدیل شود.

این روش بسیار عجیب و در عین حال ساده‌ای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است که فقط کافیست در آن روی یک کلید Start کلیک کنید تا همه کارها به صورت خودکار جلو بروند. با به پایان رسیدن این پروسه، آی‌پی آدرسی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید از طریق FTP به آن متصل شوید.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

حالا فقط کافیست از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - طریق کامپیوترتان به سراغ کلاینت FTP محبوب خود بروید و به سروری که توسط موبایلتان پشتیبانی می‌شود متصل شوید. با اتصال به این سرور، تمام اطلاعات و فایل‌های موجود روی موبایلتان در پنجره کلاینت FTP نقش می‌بندند. پس با این اوصاف دیگر کار سختی در پیش‌ نخواهید داشت و می‌توانید تمام فایل‌‌هایی که روی حافظه موبایلتان انباشه‌ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده‌اند را دانلود و به کامپیوتر خود - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - منتقل کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone