🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38418.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آمریکا دولت روسیه را به حمله سایبری برای کنترل نیروگاه های هسته ایش متهم کرد

سازمان های امنیتی آمریکا، با انتشار گزارشی دولت روسیه را به اجرای حملات سایبری علیه نیروگاه های هسته ای و دیگر زیرساخت های حیاتی آمریکا و اروپا از سال 2016 متهم کرده اند. بر اساس ...

سازمان های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - امنیتی آمریکا، با انتشار گزارشی دولت روسیه را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به اجرای حملات سایبری علیه نیروگاه های هسته ای و دیگر زیرساخت های حیاتی آمریکا و اروپا از سال 2016 متهم کرده اند.

بر اساس این گزارش دپارتمان های امنیت ملی آمریکا (DHS) و FBI حملات مذکور را به عنوان کمپین نفوذ چند مرحله ای توسط افراد وابسته به دولت روسیه عنوان کرده اند.

در این دست حملات هکرها پس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از حمله به کارخانه ها و شبکه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های تجاری کوچک که از امنیت کمتری برخوردار هستند، بدافزارهای خود را در آنها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پیاده سازی و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اجرای می کنند. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این افراد در ادامه حملات فیشینگ را صورت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داده و از طریق کارخانجات کوچک به شبکه های عمده انرژی دسترسی پیدا می کنند.

این حملات بخش های انرژی، آب، هوانوردی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و کارخانه های حیاتی را هدف قرار داده اما به شرکت ها یا تسهیلاتی که مورد حمله قرار گرفته اند اشاره ای نشده استتعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیتصاویر ارائه شده در این گزارش نشان می دهد که هکرهای روس از کنترل کافی برای دستکاری ای حتی از کار انداختن نیروگاه های برق برخوردار بوده اند.

در سال 2013 نیز محققان هکرهای روس را به صدها حمله به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مراکز کنترل انرژی در اروپا و آمریکا متهم کرده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بوند. با این حال در آن زمان هدف هکرها بیشتر جمع آوری اطلاعات عنوان شده بود اما از سال 2015 این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گروه ها به دنبال کنترل کامل به منظور خرابکاری یا از کار انداختن تجهیزات بوده اند.

وزارت خزانه داری آمریکا در روزهای اخیر 19 فرد و 5 سازمان روسی از جمله سرویس‌های اطلاعاتی  FSB و GRU و آژانس تحقیقات اینترنتی را به اتهام مداخله انتخاباتی، حملات سایبری و هک کردن زیرساخت‌هایش توسط این کشور تحریم کرد.

این مهم‌ترین اقدامات تنبیهی دولت ترامپ علیه روسیه در ارتباط با اتهام مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 محسوب می‌شود و علاوه بر این شنیده شده که تحریم‌های بیشتر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در راه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone