تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13454.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وزارت دادگستری آمریکا ۲ میلیون دلار از باج پرداختی «کولونیال پایپ‌لاین» را پس گرفت

وزارت دادگستری آمریکا موفق به بازیابی بخشی از باجی شد که شرکت «کولونیال پایپ‌لاین» ماه گذشته پرداخت کرده بود تا دسترسی به سیستم‌های کامپیوتری خود را از گروه هکری «دارک‌ساید» پس بگیرد. این وزارت‌خانه در ...

وزارت دادگستری آمریکا موفق به بازیابی بخشی از باجی شد که شرکت «کولونیال پایپ‌لاین» ماه گذشته پرداخت کرده بود تا دسترسی به سیستم‌های کامپیوتری خود را از گروه هکری «دارک‌ساید» پس بگیرد.

این وزارت‌خانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۶۳.۷ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۲.۳ میلیون دلار را از طریق یک لجر عمومی بیت‌کوین در یک مزایده پیدا کرده است. کولونیال پایپ‌لاین در مجموع - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - ۷۵ بیت‌کوین به هکرها پرداخت کرد و حالا بیش از نصف این مبلغ کشف شده. البته شایان ذکر است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - که قیمت بیت‌کوین ماه گذشته بالاتر بود و در هفته‌های اخیر افت قابل توجهی داشته است.

وزارت دادگستری آمریکا می‌گوید توانسته کلیدهای خصوصی کیف پولی را که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - هکرها این رمزارز را در آن ذخیره کرده‌اند، به دست بیاورد. این وزارت‌خانه دولتی برای بازپس‌گیری پول‌ها با اقدام قانونی به‌سراغ یکی از صرافی‌های رمزارز و کیف پولی رفته که در سروری در کالیفرنیای شمالی نگهداری می‌شد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان

حمله گسترده به شبکه خط لوله شرکت کولونیال موجب کمبود سوخت در بخش‌هایی از ساحل شرقی و جنوبی آمریکا شد. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - به دنبال این اتفاق و صدور فرمان اجرایی جو - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - بایدن، اداره امنیت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - حمل و نقل از زیرمجموعه وزارت امنیت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - میهن آمریکا، تبعیت از دستورالعمل‌های جدید امنیت سایبری را برای همه شرکت‌های فعال در زمینه انتقال سوخت اجباری کرد.

بر اساس این دستورالعمل‌ها، همه شرکت‌ها باید یک کارشناس امنیت سایبری را به‌صورت ۲۴/۷ در دسترس داشته باشند و گزارش تمام اتفاقات مشکوک از جمله مشکلات بالقوه را به سازمان امنیت سایبری و زیرساخت امنیتی آمریکا (CISA) ارائه کنند.

شرکت کولونیال پایپ‌لاین ۱۷ اردیبهشت متوجه شد به آن‌ها حمله سایبری شده است. این شرکت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - در واکنش به این اتفاق سیستم‌های آلوده خود را آفلاین کرد و به همین خاطر بخشی از خط لوله آن‌ها از دسترس خارج شد. کولونیال روزانه حدود ۲.۵ میلیون بشکه سوخت را در خط لوله‌ای به طول ۸۸۵۰ کیلومتر حمل می‌کرد و حمله به آن تاثیر مهمی بر تامین سوخت بخش‌های مهمی از خاک آمریکا داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone