🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41450.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به تبلت نوکیا لومیا 2020 که هیچوقت روشنایی روز را ندید

مایکروسافت، احتمالاً مثل هر کمپانی دیگری، چندین محصول سخت افزاری داشته است که به مرور زمان کنسل شده و هیچوقت به بازار نیامده اند. بعد از خرید واحد موبایل نوکیا از سوی این کمپانی ردموندی، ...

مایکروسافت، احتمالاً مثل هر کمپانی دیگری، چندین - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - محصول - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سخت افزاری داشته است که به مرور زمان کنسل شده و هیچوقت به بازار نیامده اند. بعد از خرید واحد موبایل نوکیا از سوی این کمپانی ردموندی، بسیاری از طرفداران مایکروسافت به هیجان آمده بودند. بهرحال هرچه نباشد دو برند محبوب و قدرتمند با یکدیگر ادغام شده اند و امکان ندارند نتیجه نهایی، یک همکاری شکست خورده باشد، مگرنه؟

متاسفانه اما این اتفاق افتاد و حالا ویندوز فون سهم بسیار ناچیزی از بازار دیوایس های هوشمند دارد. به مرور زمان، مایکروسافت تجارت اسمارت فون های نوکیا را رها کرد و در همین حین، چندین محصول را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیز کنسل کرد. یکی از پروژه هایی که هیچوقت روشنایی روز را ندید، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نوکیا لومیا 2020 است که تبلتی کوچک با ویندوز RT بود. گرچه این دیوایس هیچوقت به بازار نیامد، اما وب سایت Windows Central اخیراً توانسته نسخه آزمایشی اولیه آن را بررسی کند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

درست مثل بسیاری از اسمارت فون های لومیا، تبلت Lumia 2020 نوکیا بدنه ای از جنس پولی کربنات دارد. اسنپدراگون 800 کوالکام، در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و 2 گیگابایت حافظه رم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش در دستگاه جای گرفته است. نمایشگر دستگاه از نوع LCD بوده و رزولوشن Full HD را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در ابعادی برابر با 8.3 اینچ به نمایش در می آورد.

نکته جالب اینجاست که لومیا 2020 از دوربین تحسین برانگیز 19 مگاپیکسلی PureView بهره می برد و به پورت مایکرو USB، جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه سیم کارت مجهز شده است که برای اتصال به شبکه LTE کاربرد دارد. به نظر می رسد تنها نقاط ضعف این تبلت، نسبت ابعاد 16:9، عدم وجود قلم استایلوس و نیز اجرای ویندوز RT بوده است. در پایین - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تصاویر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بیشتر از این تبلت به همراه نمونه تصاویر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به ثبت رسیده با دوربین آن قابل مشاهده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone