🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41434.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ساتیا نادلا می گوید ویندوز حالا تنها 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد

طی مصاحبه ای جالب با خبرگزاری بلومبرگ، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت به صحبت درباره میزان گستردگی اکوسیستم ویندوز پرداخته است. گذشته از ممانعت مجدد نسبت به صحبت درباره تجارت موبایل های مایکروسافت، نادلا می گوید ...

طی مصاحبه ای جالب با خبرگزاری بلومبرگ، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت به صحبت درباره میزان گستردگی اکوسیستم ویندوز پرداخته است. گذشته از ممانعت مجدد نسبت به صحبت درباره تجارت موبایل های مایکروسافت، نادلا می گوید که ویندوز حالا تنها 1 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. این در حالی است که بنابر اعلامیه رسمی مایکروسافت در سال 2014، تصور می شد 1.5 میلیارد کاربر رایانه های شخصی در حال استفاده از ویندوز باشند.

این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موضوع خیلی ساده نشان می دهد که میزان کاربران ویندوز روی پلتفرم پی سی، در حال کاهش است و ضمناً دلیل توقف رشد کاربران - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ویندوز 10 پس از دستیابی به رقم 400 الی 500 میلیون نفر را توضیح می دهد؛ آن هم در حالی که طی سال 2016، بالغ بر 260 میلیون پی سی فروخته شده است.

با این دانش، می توان گفت که اکوسیستم ویندوز تقریباً در جایگاهی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برابر با اکوسیستم iOS اپل قرار دارد که گفته می شود آن هم از طریق دیوایس های گوناگون، در دسترس 1 میلیارد نفر قرار گرفته است. با این همه نادلا تاکید می ورزد که ویندوز همواره مهم بوده اما حالا صرفاً یک بخش از سبد محصولات گسترده مایکروسافت به حساب می آید.

در بخشی دیگر از مصاحبه، مجدداً این سوال مطرح شد که آیا مایکروسافت باز هم موبایلی خواهد ساخت یا خیر. نادلا به صراحت می گوید که تمرکز مایکروسافت بر «ابداع دسته بندی ها و ابداع دوباره دسته بندی ها» است و تمایلی به ورود به دسته بندی هایی که اشباع شده اند ندارد. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مدیرعامل مایکروسافت به عنوان مثال به هولولنز اشاره می کند که قوانین فعلی در زمینه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیوایس های بدون سیم موبایل را زیر پا می گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone