🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  4. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41464.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا خانواده گوگل پیکسل 2، عضو سومی به نام Ultra Pixel دارد؟

در قیاس با مدل های سال گذشته، موبایل های خانواده گوگل پیکسل 2 بسیار عجیب به نظر می رسند. مدل کوچکتر پیکسل 2 در واقع همان مدل سال پیش است که حالا اندکی از منظر ...

در قیاس با مدل های سال گذشته، موبایل های خانواده گوگل پیکسل 2 بسیار عجیب به نظر می رسند. مدل کوچکتر پیکسل 2 در واقع همان مدل سال پیش است که حالا اندکی از منظر مشخصات داخلی ارتقا یافته و و از طرف دیگر، پیکسل 2 اکس ال موبایلی با تفاوت های فراوان نسبت به مدل استاندارد خواهد بود که به طراحی کم حاشیه نمایشگر روی آورده است.

اما موضوع زمانی عجیب تر می شود که بدانید به تازگی شایعاتی مبنی بر توسعه عضو سومی در خانواده پیکسل با نام رمز Muskie به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - گوش می رسد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - که هنوز نمی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - توان از صحت آن اطمینان داشت. اخیراً ویدیویی در کانال «Mrwhosetheboss» یوتوب منتشر شده که صحبت هایی درباره این موبایل سوم، تحت عنوان «Ultra Pixel» به میان می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - آورد.

در این ویدیو، تصاویر و ویدیوهای کوتاهی درباره Ultra Pixel مشاهده می کنیم که حداقل از منظر ظاهری، یک پرچمدار تمام عیار برای سال 2018 به نظر می رسد؛ نسبت ابعاد به موبایل های اخیر سامسونگ و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - ال جی نزدیک تر شده و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - در کنار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - نمایشگر، حاشیه بسیار ناچیزی دیده می شود.

افشاگران می گویند که علاوه بر ماژول دوربین دوگانه، باید منتظر «نوعی جدید از اسکنرهای اثر انگشت» نیز در این موبایل باشیم که ممکن است به تعبیه این سنسور در داخل نمایشگر اشاره داشته باشد. در بخشی دیگر از ویدیو عبارت «آینده اندروید روان است» به چشم می خورد که احتمالاً به سیستم ناوبری از طریق ژست - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - های حرکتی اشاره دارد؛ درست شبیه به آیفون X اپل.

در هر صورت، هنوز برای اعتماد به این خبر اندکی زود است و قطعاً باید با عینک تردید به آن نگاه کرد. پیش از هرچیز، حداقل از منظر طراحی، این موبایل تفاوتی با آنچه درباره پیکسل 2 اکس ال شنیده ایم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - ندارد و آن موبایل هم اسمارت فونی بلند قامت با حاشیه اندک نمایشگر خواهد بود. گفتنی است که تا مراسم معارفه پیکسل های جدید، کمتر از یک هفته باقی مانده و لازم نیست تا روشن شدن ماجرا، زمان زیادی منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone