🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41432.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

توییتر می گوید 200 اکانت سیاسی مرتبط با روسیه را مسدود کرده است

بعد از فشارهای کنگره آمریکا، توییتر به تازگی اعلام کرده که بیش از 200 اکانت مرتبط به روسیه که از آنها برای انتشار تبلیغات سیاسی یا اطلاعات کذب روی پلتفرم این کمپانی استفاده می شده ...

بعد از فشارهای کنگره آمریکا، توییتر به تازگی اعلام کرده که بیش از 200 اکانت مرتبط به روسیه که از آنها برای انتشار تبلیغات سیاسی یا اطلاعات کذب روی پلتفرم این کمپانی استفاده می شده است را مسدود کرده. این خبر در حالی از سوی توییتر منتشر شده که فیسبوک هم مدتی پیش دست به اقدامی مشابه زد. توییتر می گوید 22 اکانت یافته که ظاهراً با اکانت های کشف شده از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سوی فیسبوک مرتبط بوده اند.

گذشته از این 22 اکانت، 179 اکانت دیگر نیز از سوی توییتر شناسایی و مسدود شده که اکثر آنها، قوانین مربوط به اسپم را زیر پا گذاشته اند. برخلاف همتایان فیسبوکی، توییتر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می گوید هیچ یک از این اکانت ها به عنوان «تبلیغ دهنده» به ثبت نرسیده بودند.

توییتر در بلاگ پست خود اگرچه به صورت مستقیم هیچ فعالیت خاصی را به این اکانت ها نسبت نداده است اما می گوید که منبع عظیمی از اسپم ها همواره - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از سوی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - «روسیه و دیگر کشورهای سابق شوروی» بوده است. توییتر بخشی دیگر از بلاگ پست خود را به صحبت درباره - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Russia Today اختصاص داده است؛ سرویسی خبری که خط مشی خود را مستقیماً از کرملین دریافت می کند و بارها به عنوان شبکه ای تاثیرگذار مورد نقد قرار گرفته است.

توییتر می گوید طبق بررسی های مشترک انجام شده با کنگره، این سازمان در سال 2016 میلادی بالغ بر 274 هزار دلار صرف تبلیغات کرده و بیش از 1800 توییت ارسال نموده که به صورت مستقیم، با ایالات متحده در ارتباط بوده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اند. گفتنی است علت انتشار این خبر از سوی توییتر، ملاقات تازه قانون گذاران کاخ سفید و مجلس سنا بوده که مشغول بررسی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور هستند.

توییتر می - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گوید طی ماه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های پیش رو، از روش های تازه ای برای شناسایی فعالیت های این چنینی استفاده خواهد کرد، اما روش های خود را شرح - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نداده است. البته توییتر اذعان کرده که این روش ها لزوماً - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به چنین فعالیت هایی پایان نمی دهند، زیرا برای سالیان متمادی توییتر مشغول مقابله با افرادی بوده که سعی بر سو استفاده از شبکه اجتماعی آن دارند و تا زمانی که چنین افرادی حضور داشته باشند، توییتر هم به تلاش های خود ادامه می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone