🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41431.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوپرو از دو دوربین جدید Fusion و Hero 6 Black رونمایی کرد

از زمان برگزاری CES 2016، کمپانی گوپرو درباره دوربینی 360 درجه ای برای مشتریان صحبت می کرد که اخیراً بالاخره به صورت رسمی طی رویدادی در کالیفرنیا معرفی شده و در آینده نزدیک روانه بازار ...

از زمان برگزاری CES 2016، کمپانی گوپرو درباره دوربینی 360 درجه ای برای مشتریان صحبت می کرد که اخیراً بالاخره به صورت رسمی طی رویدادی در کالیفرنیا معرفی شده و در آینده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نزدیک روانه بازار می شود. این دوربین تازه Fusion نامیده شده و از دو لنز بهره می برد که می توانند ویدیوهایی 5.2K با 30 فریم بر ثانیه و نیز تصاویر کروی 18 مگاپیکسلی ثبت کنند؛ صدابرداری 360 درجه ای هم از دیگر ویژگی های قابل توجه این دوربین تازه است.

به گفته گوپرو، Fusion تا عمق نزدیک به 5 متری آب از خود مقاومت نشان می دهد و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با اکثر پایه های دوربین های این کمپانی سازگاری دارد. Fusion تمام سنسورها و رادیوهای لازم را در خود جای داده و از جی پی اس، وای فای، بلوتوث، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما بهره می برد. علاوه بر این ها، امکان کنترل صوتی دوربین هم وجود دارد و تمام این قابلیت ها سبب می شود Fusion انتخابی مناسب برای فیلم برداران حرفه ای محتویات 360 درجه ای باشد.

گذشته از این دوربین 360 درجه ای، گوپرو در رویداد خود از دوربین Hero 6 Black نیز رونمایی کرده که از همین حالا به بازار عرضه شده است. از منظر طراحی، این دوربین بسیار شبیه Hero 5 است و علاوه بر مقاومت در برابر آب، به لطف پردازنده تازه، کیفیت تصویر بهتر و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سرعت بیشتر را نسبت به مدل های قبلی خانواده Hero به ارمغان می آورد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

مهم ترین بهبود صورت گرفته در Hero 6 Black، امکان ضبط ویدیوهای 4K با 60 فریم بر ثانیه است. البته دوربین های قبلی گوپرو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نیز قادر به تصویربرداری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 4K بوده اند، اما فیلم برداران و ورزشکاران حرفه ای از مدت ها پیش به دنبال فریم ریت بالاتر بوده اند که حالا بالاخره در دسترس شان قرار می گیرد. در مقام توضیح باید گفت که فریم ریت بالاتر، در شرایط درست، تجربه بصری روان تری به ارمغان می آورد و مهم تر از این، امکان تصویربرداری اسلو موشن را نیز مهیا می سازد.

Hero 6 Black تمرکزی مضاعف روی محتویات اسلو موشن دارد و کاربران می توانند هنگام فیلم برداری 2.7K یا 1080p به ترتیب با 120 و 240 فریم بر ثانیه ضبط کنند؛ این یعنی ویدیوهای ضبط شده با دوربین گوپرو، قابلیت پخش با سرعت 10 برابر کمتر را دارند و خبری از استاتر تصویر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نخواهد بود.

در نهایت گفتنی است که دو دوربین Fusion و Hero 6 Black به ترتیب 699 و 499 دلار قیمت گذاری شده اند. Hero 6 Black از همین حالا در بازار آمریکای شمالی عرضه شده است و Fusion هم تا ماه نوامبر امسال در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone