🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41440.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بنیانگذار Geekbench: موبایل های اندرویدی به گرد پای آیفون هم نمی رسند

اگر قدرت و عملکرد پردازشی را ملاک قضاوت قرار دهید، در طی چند سال اخیر با عرضه هر نسخه از آیفون اپل، فاصله میان این محصول با سایر موبایل های اندرویدی به شکل محسوسی در ...

اگر قدرت و عملکرد پردازشی را ملاک قضاوت قرار دهید، در طی چند سال اخیر با عرضه هر نسخه از آیفون اپل، فاصله میان این محصول با سایر موبایل های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اندرویدی به شکل محسوسی در حال افزایش بوده است. اما آیفون های امسال داستانی کاملاً متفاوت دارند.

چیپست های اختصاصی اپل در هر نسل حرفی تازه برای گفتن دارند، اما باید پذیرفت که چیپ مجتمع تازه، یعنی A11 Bionic با تمام محصولات قبل از خود متفاوت است. تفاوتی که نه تنها در نام که در قدرت اعجاب انگیز پردازشی آن نهفته است.

«جان پُل» (John Poole) کسی است که کمپانی «Primate Labs» را پایه گذاری کرده. شرکتی که مشهورترین محصول آن نرم افزار تست بنچمارک Geekbench است. او می گوید که امتیاز آیفون های جدید در تست های Geekbench تا ۵۰ درصد بالاتر از هر پرچمدار قدرتمند اندرویدی دیگر است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

او در ادامه به این سوال می پردازد که چرا باید چنین تفاوت زیادی میان عملکرد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پردازشی آیفون ها و موبایل های اندرویدی وجود داشته باشد؟

«ماجرا این است که نمی توانم درک کنم چرا انگار قدرت پردازشی در اندرویدی ها راکد مانده است. این جهش ها چرا در آن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سمت اتفاق نمی افتد؟ نمی فهمم آن طرف چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اما در این سمت، شما قدرت پردازشی یک رایانه رومیزی را در یک ابزار موبایل در اختیار دارید. به هیچ شکل دیگری نمی توان به آن نگاه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرد. اگر در زمان نخستین آیفون حرف از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ویرایش ویدیو با استفاده از موبایل می زدم شما من را دیوانه فرض می کردید.»

این روزها تصمیم سال های قبل اپل برای طراحی و تولید چیپ های اختصاصی ارزش واقعی خود را نشان می - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دهد. آیفون های جدید شاید از لحاظ پیشرفت طراحی ظاهری تقریباً هیچ چیزی برای گفتن در مقابل رقبای اندرویدی خود نداشته باشند، اما وقتی پای قدرت پردازشی و سرعت به میان بیاید، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هیچ موبایل دیگری به گرد پای آنها نمی رسد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در این میان یک نکته را نیز نباید از یاد برد. اپل تنها شرکتی نیست که برای اسمارت فون هایش چیپ اختصاصی می سازد. سامسونگ با اگزینوس ها و هوآوی با کایرین اش در این رقابت حاضر هستند، اما به نظر می رسد سخت افزار همه ماجرا نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone