🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41459.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین اطلاعات از موبایل تاشوی ZTE با دو نمایشگر تمام اچ دی

چند هفته پیش بود که برای نخستین بار خبرهایی درباره ZTE Axon Multy شنیده شد؛ اسمارت فون تازه ای که قرار است همراه با نمایشگر ثانویه و طراحی تاشو به دست مشتریان برسد. حالا به ...

چند هفته پیش بود که برای نخستین بار خبرهایی درباره ZTE Axon Multy شنیده شد؛ اسمارت فون - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تازه ای که قرار است همراه با نمایشگر ثانویه و طراحی تاشو به دست مشتریان برسد. حالا به تازگی برخی منابع به تصویری از این موبایل دست پیدا کرده اند که بالاتر دیده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می شود.

گفته می شود - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هر دو نمایشگر Axon - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Multy، رزولوشن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Full HD را به نمایش در می آورند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و هنگامی که دستگاه از حالت تا شده خارج می شود، دو نمایشگر اندازه ای 6.8 اینچی یافته و رزولوشن 1920x2160 را مقابل دیدگان قرار می دهند. در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مقام توضیح باید - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گفت که نمایشگرهای دستگاه به خودی خود تاشو نیستند، بلکه در میانه آنها از لولاهایی استفاده شده که سبب تا شدن Axon Multy می شوند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

جالب اینجاست که دو نمایشگر، قادر به نمایش اپلیکیشن های متفاوت به صورت همزمان هستند و به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - همین خاطر، باید منتظر قابلیت های پیشرفته مولتی تسکینگ بود. برخی منابع می گویند که ZTE موبایل جدیدش را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با نام Axon M معرفی خواهد کرد؛ این در حالی است که لوگوی افشایی دستگاه، Axon Multy را نشان می دهد، اما در هر صورت ZTE معمولاً عادت به تغییر برند دیوایس های خود پیش از معرفی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دارد.

بنابر تصویر بالا، Axon M طراحی بسیار دلربایی دارد و چندان قطور نیست. در داخل، می توان منتظر مشخصاتی مانند پردازنده اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت حافظه رم، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3120 میلی آمپر ساعتی بود. با توجه به این مشخصات، Axon جدید در برابر سایر پرچمداران امسال نظیر گلکسی اس 8 و LG - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - V30 که همراه با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اسنپدراگون 835 عرضه گشته اند قادر به عرض اندام نخواهد بود.

در نهایت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گفته می شود Axon M در تاریخ 16 اکتبر (24 مهرماه) طی کنفرانسی خبری در نیویورک معرفی می گردد و احتمالاً با قیمت پایه 650 دلار فروش خواهد رفت. نظر شما درباره این موبایل چیست؟ آیا استفاده از دو نمایشگر و طراحی تاشو می تواند به پیشرفت صنعت موبایل کمک کند یا یک بار دیگر با موبایلی طرف هستیم که روی کاغذ هیجان انگیز بوده و در عمل، حرفی برای گفتن ندارد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone