🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  4. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41461.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات کامل دو موبایل خانواده گوگل پیکسل 2 افشا شد

دو روز پیش خبری نوشتیم درباره قابلیت های تازه ای که بنابر شایعات راه خود را به پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال گوگل باز خواهند کرد؛ از جمله این قابلیت ها می توان ...

دو روز پیش خبری نوشتیم درباره قابلیت های تازه ای که بنابر شایعات راه خود را به پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال گوگل باز خواهند کرد؛ از جمله این قابلیت ها می توان به حالت پرتره دوربین که به کمک اک نرم افزار افکت بوکه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را را روی تصاویر پیاده سازی می کند و نیز استفاده از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اسپیکر دوگانه روی پنل جلویی اشاره کرد. اما حالا، مشخصات کامل سخت افزاری دو دستگاه منتشر شده است.

بنابر اخبار تازه، پیکسل 2 اکس ال به نمایشگر OLED خمیده همراه با گوریلا گلس - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 5 مجهز خواهد بود که رزولوشن 1440x2560 (یا Quad HD) را به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمایش در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می آورد. اسنپدراگون 835 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و باید منتظر مدل هایی با 64 یا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 128 گیگابایت حافظه داخلی بود. ابعاد نمایشگر هنوز نامشخص است، اما بنابر شایعات اولیه، احتمالاً 6 اینچ خواهد بود. علاوه بر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این، نمایشگر 80 الی 85 درصد از پنل جلویی را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اشغال می کند و به همین جهت، دستگاه قطعاً حاشیه ای اندک و لبه تا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - لبه شبیه به گلکسی اس 8 خواهد داشت.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

پیکسل 2 اکس ال به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز نیست و تنها در برخی از نقاط جهان، همراه با هدفون USB-C عرضه می شود. در پشت دستگاه، دوربین دوگانه تعبیه شده که حداقل یکی از سنسورهای آن، از قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می کند. نسل بعدی اسکنر اثر انگشت گوگل هم کماکان روی بدنه دستگاه قرار می گیرد و جواز IP67 به این معنا خواهد بود که دستگاه در عمق 1.5 متری آب، تا 30 دقیقه دوام می - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آورد.

باتری 3520 میلی آمپر ساعتی، سوخت رسانی به پیکسل 2 اکس ال را برعهده دارد و به لطف همکاری گوگل با HTC در توسعه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این موبایل، کاربران احتمالاً می توانند با فشار دادن طرفین دستگاه، گوگل اسیستنت را به اجرا در بیاورند یا آلارم را قطع کنند؛ درست مانند قابلیت Edge Sense در HTC U11.

مدل استاندارد پیکسل 2، از منظر مشخصات، تفاوت های چندانی با پیکسل 2 اکس ال ندارد اما کوچکتر بوده، خمیده نیست و رزولوشن 1080x1920 را مقابل چشم کاربر قرار می دهد. تفاوت دیگر این مدل با مدل اکس ال نیز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به باتری 2700 میلی آمپر ساعتی آن باز می گردد. در نهایت گفتنی است خریداران این دو موبایل، تا سال 2023 میلادی به صورت نامحدود قادر به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استفاده از فضای ابری گوگل خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone