🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41448.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چیپست اسنپدراگون 845 از نظر سرعت کلاک، برتری چندانی نسبت به اسنپدراگون 835 ندارد

به گفته منابع چینی، چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام، با حداکثر فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز عمل خواهد کرد که در این صورت، حداقل از منظر سرعت کلاک چندان نسبت به اسنپدراگون 835 برتری نخواهد داشت. البته ...

به گفته منابع چینی، چیپست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اسنپدراگون 845 کوالکام، با حداکثر فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز عمل خواهد کرد که در این صورت، حداقل از منظر سرعت کلاک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چندان نسبت به اسنپدراگون 835 برتری نخواهد داشت. البته به لطف بهره گیری از فرآیند 7 نانومتری کمپانی TSMC، کماکان انتظار می رود چیپست پرچمدار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جدید کوالکام پرفورمنس بهتری نسبت به اسنپدراگون 835 با فرکانس کاری 2.45 گیگاهرتز داشته باشد.

اگرچه انعقاد قراردادی میان کوالکام و TSMC نشان می دهد که احتمالاً باید منتظر تولید اسنپدراگون 845 با فرآیند 7 نانومتری باشیم، اما برخی فعالان صنعت با این گمانه زنی موافق نیستند و عقیده دارند کوالکام یک بار دیگر از فرآیند 10 نانومتری بهره گرفته و چیپستی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هشت هسته ای ارائه خواهد کرد از منظر عملکرد کلی، تنها اندکی نسبت به اسنپدراگون 835 برتری دارد.

با این همه اگر چنین اتفاقی بیفتد، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کوالکام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قطعاً خط مشی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پیشین خود را زیر سوال خواهد برد که قصد داشت با پیروی از قانون مور، هر سال تعداد ترانزیستورها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روی هر اینچ از مدارهای مجمتع خود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را تا دو برابر افزایش دهد. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اگر کوالکام واقعاً یک چیپست 10 نانومتری دیگر عرضه کند، این تراشه قطعاً اسنپدراگون 845 نامیده نمی شود و ممکن است تحت عنوان اسنپدراگون 836 به دست تولیدکنندگان برسد.

آدرنو 630 در نقش پردازشگر گرافیکی اسنپدراگون 845 ظاهر خواهد شد و کوالکام پیشتر تایید - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کرده نسل بعدی چیپست های موبایل اش، از مودم X20 بهره می برد که می تواند به سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه دست یابد. اسنپدراگون 845 احتمالاً هشت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هسته 64 بیتی خواهد داشت و درست مانند روند پیشرفت چیپست های اخیر این کمپانی، بهبودی در مصرف انرژی با خود به ارمغان می آورد. ضمناً گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ، احتمالاً نخستین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - موبایل هایی هستند که همراه با این چیپست روانه بازار می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone