🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  5. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41465.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تخفیف تا سقف ۱ میلیون تومان به اولین خریداران گلکسی نوت ۸ در ایران

گلکسی نوت ۸ تا چند روز دیگر به صورت رسمی وارد بازار ایران خواهد شد و خریدارانی که از مدت ها پیش در انتظار کهکشانی جدید سامسونگ بوده اند فرصت خواهند یافت تا نوت ۸ ...

گلکسی نوت ۸ تا چند روز دیگر به صورت رسمی وارد بازار ایران خواهد شد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و خریدارانی که از مدت ها پیش در انتظار کهکشانی جدید سامسونگ بوده اند فرصت خواهند یافت تا نوت ۸ را به خانواده ابزارهای هوشمند خود اضافه کنند.

از همین سو سامسونگ تصمیم گرفته تا طی مراسمی ویژه، تخفیف قابل توجهی به تعدادی از خریداران گلکسی نوت ۸ در روز اول - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اهدا کند.

در ادامه بیانیه خبری منتشر شده از سوی روابط عمومی سامسونگ را مطالعه می کنید.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

شرکت سامسونگ الکترونیکس قصد دارد در برنامه‌ای ویژه به تعدادی از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اولین خریداران گلکسی نوت ۸ خود تخفیف‌های ویژه و متنوع هدیه کند. این مراسم با نام «فرش آبی» روز دوشنبه ۱۷ مهرماه در چهار فروشگاه منتخب سامسونگ برگزار خواهد ‌شد.

در این مراسم تعدادی از هواداران خوش‌شانس سامسونگ با قرعه‌کشی از میان ۱۰۰ تا ۳۰۰ نفر اول صف ورود به فروشگاه‌ها، انتخاب می‌شوند. افراد انتخاب شده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تخفیف‌هایی از ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون ریال برای خرید گوشی نوت ۸ خود دریافت خواهند کرد.

گوشی گلکسی نوت ۸ به تازگی در مراسمی رسمی در نیویورک به بازارهای جهانی عرضه شد. پرچمدار جدید سامسونگ که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای اولین بار با دوربین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دوگانه عرضه شده است، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تا چند روز آینده در مراسمی به بازارهای ایران نیز معرفی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

مراسم «فرش آبی» در روز بعد از رونمایی نوت ۸ در ایران در چهار فروشگاه برند شاپ بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس بازار موبایل در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تهران، خانه موبایل در احمدآباد مشهد و فروشگاه اصلانی در ولیعصر تبریز برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی، قرعه‌کشی در فروشگاه چارسو میان ۳۰۰ نفر اول انجام خواهد شد.

در مجموع ۱۰۰ نفر برای خرید گوشی گلکسی نوت ۸ تخفیف دریافت خواهند کرد. البته تمامی تخفیف‌های اهدایی در این مراسم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تنها برای خرید گوشی گلکسی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نوت ۸ در همان روز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اعتبار خواهند داشت.

در ادامه مراسم، شرکت‌کنندگان علاوه بر حضور در جلسات آموزشی درباره گوشی گلکسی نوت ۸، می‌توانند در مسابقات طراحی شده برای هواداران نیز شرکت کرده و جایزه ببرند. در این روز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مسابقه طراحی با گوشی‌های نوت ۸ میان شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و در هر دوره مسابقه پنج نفر رقابت خواهند داشت. فرد برگزیده در هر مسابقه جایزه ارزشمندی را از شرکت سامسونگ دریافت خواهد کرد.

در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این مراسم همچنین تعدادی از کارشناسان شرکت سامسونگ در هر فروشگاه حضور داشته و جلسات آموزشی را برای آشنایی بیشتر هواداران سری نوت با جدیدترین پرچمدار این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سری برگزار می‌کنند. هواداران می‌توانند تمامی سوالات خود درباره ابعاد فنی، کاربردی و طراحی گوشی گلکسی نوت ۸ را با این کارشناسان مطرح کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone