🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41439.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن مسیریابی Waze رفع فیلتر و جستجوی صوتی فارسی به آن اضافه شد

اگر به خاطر داشته باشید، اپلیکیشن نقشه و مسیریابی Waze در واپسین روزهای سال گذشته به دستور مقامات قضایی فیلتر شد. علت فیلترینگ در آن زمان اهداف جاسوسی اپلیکیشن و ارائه از سوی رژیم صهیونیستی اعلام ...

اگر به خاطر داشته باشید، اپلیکیشن نقشه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و مسیریابی Waze در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - واپسین روزهای سال گذشته به دستور مقامات - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قضایی فیلتر شد. علت فیلترینگ در آن زمان اهداف جاسوسی اپلیکیشن و ارائه از سوی رژیم صهیونیستی اعلام شد، اما با وجود این مسائل به نظر می رسد که از ساعاتی پیش Waze در ایران رفع فیلتر شده است.

در حال حاضر با نصب اپلیکیشن های iOS و اندروید Waze می توانید بدون نیاز به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ابزار تغییر دهنده آی پی آن را باز کرده و از خدماتش استفاده کنید. البته به نظر می رسد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که این موضوع برای تمامی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سرویس های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ارائه دهنده اینترنت صادق نیست، و کاربران بعضی سرویس ها همچنان به Waze دسترسی ندارند.

هیچ کدام از مقامات رسمی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تا این لحظه نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اند، بنابراین مشخص نیست تا چه زمانی امکان استفاده از این اپ بدون ابزار تغییر دهنده آی پی ممکن خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اما در کنار رفع فیلترینگ Waze، تغییر دیگری هم در اپ توجه کاربران را به خود جلب کرده و آن هم پشتیبانی از زبان فارسی در منوهای اپلیکیشن و جستجوی صوتی است. با مراجعه به تنظیمات Waze، حالا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می توانید زبان اصلی اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را به فارسی تغییر دهید، ضمن این که امکان جستجوی صوتی فارسی را هم در آن خواهید داشت.

شکی نیست که این موضوع برای کاربران ایرانی، به خصوص - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رانندگان سرویس های اسنپ و تپ سی که بسیاری از آنان پیش از فیلترینگ Waze از این اپ برای مسیریابی استفاده می کردند، خبر خوشحال کننده ای خواهد بود. با این وجود باید منتظر ماند و دید که آیا وضعیت Waze طی روزهای آینده هم به همین شکل باقی خواهد ماند یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone