🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  3. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41463.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

موبایل K7i ال جی از شما در برابر پشه و حشرات موذی محافظت می کند

اسمارت فون های امروزی قابلیت های بی شماری در اختیار کاربران قرار می دهند و موبایل K7i ال جی از ویژگی بسیار نامتعارفی بهره مند شده که هیچوقت در موبایل دیگری ندیده اید. این موبایل ...

اسمارت فون های امروزی قابلیت های بی شماری در اختیار کاربران قرار می دهند و موبایل K7i ال جی از ویژگی بسیار نامتعارفی بهره مند شده که هیچوقت در موبایل دیگری ندیده اید. این موبایل می تواند شما را از شر پشه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - های مزاحم راحت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کند. LG K7i که به صورت انحصاری در هند عرضه می شود، دستگاهی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قدرتمند برای مقابله با حشرات موذی است اما - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از منظر مشخصات داخلی، موبایلی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اقتصادی با نمایشگر 5 اینچی و رزولوشن 720x1280 است.

به لطف تکنولوژی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - Mosquito Away که قبلاً در تلویزیون ها و دستگاه های تهویه هوای ال جی مورد استفاده قرار گرفته است، K7i در فصل تابستان دست و پای شما را از حمله پشه ها در امان نگه می دارد. Mosquito Away در واقع با امواج فراصوتی عمل می کند که حشرات قادر به تحمل آنها نیستد و دور نگه شان می دارد. گفتنی است که با - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - وجود این قابلیت، دستگاه کاملاً بی بو و بی صدا است.

چیپست دستگاه چهار هسته ای بوده و فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز را از خود به جای می گذارد. علاوه بر این، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در لیست مشخصات دستگاه به چشم می خورد. دوربین اصلی و دوربین سلفی به ترتیب به سنسورهایی 8 و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 5 مگاپیکسلی مجهز شده اند و باتری قابل تعویض 2500 میلی آمپر ساعتی، به دستگاه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سوخت می رساند.

علاوه بر این ها، از NFC نیز پشتیبانی می شود و جک 3.5 میلی متری هدفون روی بدنه تعبیه شده است. LG - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - K7i قرار است تنها در رنگ قهوه ای و با قیمت 7990 روپی (برابر با 121.38 دلار) عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone