🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45000.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایده های مایکروسافت برای پرچمداران سری Lumia که هرگز عملی نشدند [تماشا کنید]

بر اساس اسناد بازاریابی سال 2015 مایکروسافت، این شرکت قصد داشت پرچمداران Lumia 950 و Lumia 950XL خود را با پشتیبانی از قلم استایلوس روانه بازار کند، اما در نهایت برای صرفه جویی در هزینه ...

بر اساس اسناد بازاریابی سال 2015 مایکروسافت، این شرکت قصد داشت پرچمداران Lumia - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 950 و Lumia 950XL خود را با پشتیبانی از قلم استایلوس روانه بازار کند، اما در نهایت برای صرفه جویی در هزینه ها از این کار خودداری کرد.

حالا ویدئویی از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ایده های اولیه مایکروسافت برای پرچمدارانش به دست رسیده که احتمالاً در اوایل سال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 2015 ساخته شده است. این کلیپ کوتاه نشان می دهد کمپانی مذکور در ابتدا طراحی متفاوتی برای لومیاهای خود در نظر داشته و برخی از ویژگی های اولیه را در محصول نهایی حذف کرده است.

قرار بود پرچمداران سری لومیا از قلم سرفس پشتیبانی کنند

ایده های مذکور شامل «Glance Screen» (مانند قابلیت نمایشگر همیشه روشن در موبایل های اندرویدی) متفاوت با اطلاعات بیشتر، پشتیبانی از قلم، و «کناره های فعال» با لمس سه بعدی می شود که موبایل لومیا با استفاده از مورد آخر، دست کاربر راتشخیص داده و نمایشگر را روشن نگه می دارد.

در کنار امکان استفاده از قلم سرفس، مایکروسافت قصد داشت کاورهای هوشمندی را برای دو پرچمدار خود معرفی کند که با قابلیت گلَنس اسکرین سازگار بوده و بخشی از نمایشگر را، برای مشاهده اطلاعاتی مانند زمان و اعلان ها، در معرض - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دید قرار می دادند.

در ادامه از شما دعوت می کنیم قابلیت های مذکور را در ویدئوی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زیر تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوگل نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
عرض ادب روزتون بخیر یه سوال داشتم سمت کوی سهیل مرند آذربایجان شرقی سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در کوی سهیل شهر مرند آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone