🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37061.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های قدیمی سری لومیا، مجدداً به استور مایکروسافت افزوده شدند

به نظر می رسد که مایکروسافت اخیراً نیازمند تخلیه انبارهایش بوده است؛ در غیر این صورت، فروش مجدد موبایل های خانواده لومیا در استور این کمپانی قابل توجیه نیست. به تازگی برخی موبایل های مایکروسافت ...

به نظر می رسد که مایکروسافت اخیراً نیازمند تخلیه انبارهایش بوده است؛ در غیر این صورت، فروش مجدد موبایل های خانواده لومیا در استور این کمپانی قابل توجیه نیست. به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تازگی برخی موبایل های مایکروسافت مانند لومیا 950، لومیا 950 اکس ال، لومیا 550 و لومیا 650 مجدداً به استور مایکروسافت اضافه شده اند که همگی مدل آنلاک بوده و به صورت رایگان ارسال می شوند.

گران قیمت ترین موبایل در لیست تازه مایکروسافت استور، لومیا 950 اکس ال است که از نمایشگر 5.7 اینچی AMOLED بهره برده و رزولوشن QHD را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به نمایش در می آورد. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به چیپست اسنپدراگون - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 810 و دوربین اصلی 20 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی اشاره کرد و تمام این مشخصات سخت افزاری، حالا با پرداخت 499 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

از طرف دیگر لومیا 550 با برچسب - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قیمت 139 دلاری، ارزان قیمت ترین موبایل مایکروسافت بوده و با پرداخت این هزینه به مشخصاتی مانند نمایشگر 4.7 اینچی با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رزولوشن 720x1080، دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 مگاپیکسلی، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اسنپدراگون 210 و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 1 گیگابایت حافظه رم دسترسی می یابید.

به صورت خلاصه، موبایل های لومیا 950 و لومیا 650 نیز حالا با قیمت 399 و 199 دلار فروخته می شوند. چنین قیمت گذاری هایی بدون شک به خاطر مدت زمانی است که از عرضه تمام این دیوایس ها گذشته و مایکروسافت حالا دست به هرکاری می زند تا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آخرین موجودی موبایل های فراموش شده خود را به دست مشتریان برساند. بنابراین - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اگر هیچوقت قادر به تجربه کار با ویندوز 10 روی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دیوایس های موبایل نبوده اید، ظاهراً حالا بهترین فرصت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone