🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36482.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اولین کروم بوک رده بالای ایسر برای کاربران حرفه ای از راه رسید

تا امروز نام کروم بوک ها با سخت افزارهای ارزان قیمت و حداقلی برای مدارس و اهداف آموزشی گره خورده بود.، اما کمپانی ایسر قصد دارد با معرفی کروم بوک تبدیل شونده و رده بالای Spin ...

تا امروز نام کروم بوک ها با سخت افزارهای ارزان قیمت و حداقلی برای مدارس و اهداف آموزشی گره خورده بود.، اما کمپانی ایسر قصد دارد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - با معرفی کروم بوک تبدیل شونده و رده بالای Spin 13 و همچنین Chromebook 13 خود این قاعده را تغییر دهد.

برای شروع جالب است بدانید که Spin 13 علاوه بر نمایشگر 2K باکیفیت از نوع IPS، مجهز به پردازنده نسل هشتمی اینتل (Core i3 و Core i5) و تا ۱۶ گیگابایت رم خواهد بود. ضمن این که بدنه آن به جای پلاستیک ارزان قیمت از جنس فلز بوده و پوششی از شیشه Gorilla Glass روی ترک پد آن را پوشانده است. در زمینه باتری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - نیز وعده ۱۰ ساعت کار مداوم با هر بار شارژ داده شده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران

البته اگر ارزان قیمت بودن هنوز هم فاکتور اساسی شما برای انتخاب لپ تاپی مجهز به سیستم عامل کروم گوگل است، می توانید به سراغ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - مدل های Spin 15 و Chromebook 15 ایسر با نمایشگرهای معمولی تر و پردازنده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - های سری سلرون و پنتیوم بروید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران

هنوز اطلاعات کاملی در خصوص قیمت نهایی و تاریخ عرضه دو کروم بوک رده بالا و جدید Acer در دسترس نیست، اما مدل های معمولی تر ۱۵ اینچی این شرکت قرار است در میانه های خرداد ماه و با قیمت های ۳۴۹ و ۴۴۹ دلاری روانه بازار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone