🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12846.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری بلک شارک ۴ با نمایشگر امولد ۱۴۴ هرتزی از راه می‌رسند

شیائومی در تاریخ ۳ فروردین از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ رونمایی می‌کند و حالا مشخص شده که این محصولات از پنل ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می‌برند. گوشی‌های گیمینگ در ...

شیائومی در تاریخ ۳ فروردین از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ رونمایی می‌کند و حالا مشخص شده که این محصولات از پنل ۶.۶۷ اینچی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان - امولد با رفرش ریت ۱۴۴ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان - هرتز بهره می‌برند.

گوشی‌های گیمینگ در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و اگرچه کمتر از سه ماه از شروع ۲۰۲۱ می‌گذرد، اما برخی شرکت‌ها مانند ایسوس از جدیدترین محصولاتشان رونمایی کرده‌اند. حالا شیائومی برای معرفی نسل جدید گوشی‌های بلک شارک آماده می‌شود.

طبق گفته شیائومی، گوشی‌های سری بلک شارک ۴ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد E4 تولید سامسونگ بهره می‌برند که رفرش ریت آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. نرخ نمونه‌برداری لمسی این پنل برابر ۷۲۰ هزتر خواهد بود و در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد.

شیائومی بطور دقیق نگفته که این پنل را برای نسخه استاندارد یا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان - پرو درنظر می‌گیرد، با این حال با اطمینان می‌توان گفت نمایشگر مدل پرو دارای چنین قابلیت‌هایی خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان

این کمپانی در گذشته با انتشار نمونه تصویری از دوربین بلک شارک ۴ پرو، از تجهیز آن - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان - به دوربین اصلی سه‌گانه خبر داده بود. طبق گزارش‌ها، دوربین اصلی این گوشی گیمینگ ۱۰۸ مگاپیکسلی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان - خواهد بود و مدل استاندارد از سنسور ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی‌های هوشمند با چیپست‌های متفاوتی هم از راه می‌رسند. شیائومی برای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان - بلک شارک ۴ پرو تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ را درنظر می‌گیرد، در حالی که مدل استاندارد به چیپ اسنپدراگون - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان - ۸۷۰ مجهز می‌شود.

گوشی‌های گیمینگ جدید شیائومی حداقل در دو رنگ وارد بازار می‌شوند و همچنین از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برند که البته شاید این سرعت شارژ بالا تنها مختص مدل پرو باشد.

مدل پرو این سری با ۸/۱۲ گیگابایت رم به فروش می‌رسد، در حالی که مدل استاندارد شاید حداکثر ۸ گیگابایت رم داشته باشد. اخیرا ویدیوی نگاه نزدیک به نسخه استاندارد این - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سنندج استان کردستان - سری منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone