🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12857.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل و قیمت پوکو X3 پرو افشا شد

گوشی پوکو X3 پرو به‌زودی معرفی می‌شود، اما حالا مشخصات کامل این دستگاه به لطف یک فروشگاه رسمی شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده و همچنین قیمت آن افشا شده است. یک فروشگاه شیائومی در ...

گوشی پوکو X3 پرو به‌زودی معرفی می‌شود، اما حالا مشخصات کامل این دستگاه به لطف یک فروشگاه رسمی شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده و همچنین قیمت آن افشا شده است.

یک فروشگاه شیائومی در ویتنام به نام «Shopee» اخیرا این دستگاه را پیش از رونمایی رسمی در وب‌سایت خود قرار داده که شامل مشخصات این گوشی هوشمند و همچنین قیمت آن می‌شود.

گوشی پوکو X3 پرو به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود که در - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران - مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. این پنل که توسط گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود، دارای نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران

شیائومی برای این گوشی هوشمند چیپ اسنپدراگون ۸۶۰ را درنظر می‌گیرد که با لیتوگرافی ۷ نانومتری توسعه پیدا می‌کند و از ۸ هسته - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران - پردازشی Kryo - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران - 485 با فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتز بهره می‌برد. این چیپست دارای پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۴۰ است.

این گوشی هوشمند در - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران - نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1‌ از راه می‌رسد. کاربران در گوشی پوکو X3 پرو می‌توانند از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت استفاده کنند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد که آن را دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی و همچنین مکالمات ویدیویی به یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران

از سایر مشخصات - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران - این محصول شیائومی می‌توان به اسپیکر دوگانه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، بلوتوث ۵.۰، NFC، سنسور اثر انگشت روی فریم و باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی با پورت USB-C اشاره کرد. این دستگاه که وزنی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران - برابر ۲۱۵ گرم دارد، ضخامتش به ۹.۴ میلی‌متر می‌رسد.

پوکو X3 پرو در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم قیمتی برابر ۳۴۸ دلار دارد و در نمونه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی با قیمت کمتر از ۳۰۰ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رامسر استان مازندران - دلار وارد بازار می‌شود. کاربران می‌توانند این دستگاه که از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 بهره می‌برد را در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد مسی سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone