🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12833.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت امکان تبدیل اسناد ورد به پاورپوینت را به صورت آزمایشی فراهم کرد

مایکروسافت ویژگی آزمایشی جدیدی را معرفی کرد که با استفاده از آن می‌توانید به سادگی اسناد «ورد» را به ارائه‌های «پاورپوینت» تبدیل کنید. این ویژگی در حال حاضر از طریق نسخه وب مایکروسافت ورد (Word ...

مایکروسافت ویژگی آزمایشی جدیدی را معرفی کرد که با استفاده از آن می‌توانید به سادگی اسناد «ورد» - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان - را به ارائه‌های «پاورپوینت» تبدیل کنید.

این ویژگی در حال حاضر از طریق نسخه وب مایکروسافت ورد (Word for the web) ارائه شده است. به گفته مایکروسافت فقط کاربران فاز آزمایشی موسوم به First Release می‌توانند از آن استفاده کنند اما انتظار می‌رود به زودی در دسترس همه قرار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان - گیرد.

«ماهیت آناند» - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان - مدیر برنامه‌های تیم پاورپوینت درباره این ویژگی توضیح می‌دهد:

«هنگامی که از این ویژگی تبدیل جدید استفاده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان - می‌کنید، برنامه مایکروسافت ورد بر‌اساس تمام بخش‌های خلاصه شده سند، اقدام به ساخت ارائه‌های پاورپوینت می‌کند. همچنین این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر، آیکون‌ها، ویدیو‌ها و فونت‌ها را به این ارائه اضافه کند.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان

در حال حاضر، این ویژگی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان - به صورت انحصاری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان - برای تبدیل اسنادی که به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند برنامه‌ریزی شده است و از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و سافاری اپل پشتیبانی نمی‌کند. طبق معمول - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان - مایکروسافت عجله‌ای برای ارائه‌ ویژگی‌های جدید خود ندارد و برای اطمینان کامل از این ویژگی در حال انجام آزمایش‌های مربوط به آن است.

در ادامه نحوه استفاده از این ویژگی را برای شما توضیح داده‌ایم:

  1. سندی که می‌خواهید به ارائه پاورپوینت تبدیل شود را در نسخه تحت وب مایکروسافت ورد باز کنید.
  2. با وارد شدن به قسمت Transform روی گزینه Transform to PowerPoint presentation کلیک کنید.
  3. در ادامه پیغامی به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان - شما نمایش داده می‌شود که در آن باید طرح ارائه خود را مشخص کنید.
  4. برای بازبینی نتیجه تبدیل سند روی گزینه Open presentation کلیک کنید.
  5. در ادامه ارائه شما روی وان‌درایو ذخیره خواهد شد و با استفاده از نسخه تحت وب مایکروسافت پاورپوینت می‌توانید آن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشتپر استان گیلان - را مشاهده کنید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone