🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12847.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی احتمالا به‌‌زودی از چیپست کرین 9000L رونمایی می‌کند

هواوی که سال گذشته میلادی از چیپ ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ رونمایی کرد، حالا ظاهرا می‌خواهد نسخه جدیدی از آن به نام کرین 9000L را معرفی کند. شرکت فناوری چینی هواوی هنوز در تلاش است ...

هواوی که سال گذشته - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان - میلادی از چیپ ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ رونمایی کرد، حالا ظاهرا می‌خواهد نسخه جدیدی از آن به نام کرین 9000L را معرفی کند.

شرکت فناوری چینی هواوی هنوز در تلاش است تا تجارت مربوط به گوشی‌هایش را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان - ادامه دهد چرا که آن‌ها قصد ندارند مانند برند آنر، بخش گوشی‌های خود را به فروش برسانند. هواوی اخیرا پرچمدار جدید و تاشو خود یعنی میت ایکس ۲ را روانه بازار کرده و انتظار می‌رود سری پی ۵۰ را تا ماه آینده عرضه کند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان

در رسانه‌های چینی شایعاتی به گوش می‌رسد که HiSilicon، شرکت زیرمجموعه هواوی که وظیفه ساخت تراشه‌ها را برعهده دارد به‌زودی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان - از پلتفرم موبایل کرین 9000L رونمایی خواهد کرد. پیش از این به این تراشه اشاره‌ای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان - نشده بود و برای اولین بار در مورد این تراشه می‌شنویم، اما با توجه به نام آن می‌توان متوجه شد که کرین 9000L طراحی شبیه به کرین 9000E و ۹۰۰۰ دارد و روند ساخت آن متفاوت است. طبق این شایعات، کرین 9000L با استفاده از لیتوگرافی ۵ نانومتری EUV سامسونگ تولید خواهد شد. کرین 9000L از نظر مشخصات نسبت به دو مدل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان - قبلی که توسط TSMC تولید شده‌اند، ضعیف‌تر خواهد بود.

همچنین منبع دیگری درباره مشخصات و پیکربندی چیپست کرین 9000L اطلاعاتی ارائه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده که تفاوت آن با کرین 9000E و 9000 - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان - را مشخص می‌کند. فرکانس هسته اصلی این تراشه تا ۲.۸۶ گیگاهرتز کاهش پیدا می‌کند، در حالی که این فرکانس در دو مدل دیگر این سری به ۳.۱۳ گیگاهرتز می‌رسد. پردازشگر گرافیکی این چیپست؛ Mali-G78 با ۱۸ هسته خواهد بود اما GPU دو مدل قبلی به ترتیب از ۲۴ و ۲۲ هسته تشکیل شده‌اند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان

ضمنا باید به این نکته اشاره کرد که چیپست‌های پرچمدار هواوی معمولا از NPU اختصاصی برخوردار - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان - هستند. کرین 9000L در این زمینه فقط از یک پردازنده مرکزی بزرگ استفاده می‌کند. در مقابل کرین ۹۰۰۰ دارای دو هسته بزرگ و یک هسته کوچک و کرین 9000E دارای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اصفهان استان اصفهان - یک هسته بزرگ و یک هسته کوچک است.

هنوز اطلاعات رسمی در مورد چیپست کرین 9000L وجود ندارد، اما ممکن است در مدت زمان کوتاهی شاهد معرفی آن توسط هواوی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سمن چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر شرکت شما دور و بر زینبیه اصفهان تعمیر جارو برقی فلر انجام میده؟
پاسخ: بله در زینبیه شهر اصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone