🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  2. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12851.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P50 احتمالا بخاطر مشکلات سیستم عامل هارمونی دیرتر از انتظار از راه می‌رسد

پرچمداران سری هواوی P50 احتمالا اولین تلفن‌های هوشمند این غول چینی خواهند بود که بدون اندروید راهی بازار می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد که همین مسئله تاریخ عرضه آن‌ها را به تعویق انداخته است. یک ...

پرچمداران سری هواوی P50 احتمالا اولین تلفن‌های هوشمند این غول چینی خواهند بود که بدون اندروید راهی بازار می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد که همین مسئله تاریخ عرضه آن‌ها را به تعویق انداخته است.

یک رسانه چینی در گزارش جدیدی مدعی شده که تاریخ عرضه سری P50 به خاطر مسائل مربوط به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرکزی استان مرکزی - سیستم عامل HarmonyOS به تعویق افتاده است. این گوشی‌ها ظاهرا تازه حدود دو هفته پیش وارد فاز آزمایشی بتای ۳ شده‌اند و اوضاع مطابق برنامه پیش نرفته است.

متاسفانه در این گزارش جزئیات دقیقی ارائه نشده ولی گفته می‌شود که هواوی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرکزی استان مرکزی - هنوز به اندازه‌ای به سیستم عامل خود اطمینان ندارد که اندروید را به کلی کنار بگذارد. در نتیجه، تاریخ عرضه سری هواوی P50 تا ماه مه (اردیبهشت و خرداد) عقب افتاده است. در شایعات قبلی گفته شده بود که این محصولات در انتهای ماه مارس (اوایل فروردین) معرفی می‌شوند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرکزی استان مرکزی

تلفن‌های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرکزی استان مرکزی - هوشمند فعلی هواوی از جمله میت ایکس ۲ از نسخه متن باز اندروید استفاده می‌کنند. نسخه بتای سیستم عامل هارمونی از ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ برای دانلود در اختیار گوشی‌هایی مثل میت ۳۰ و تبلت میت‌پد پرو قرار گرفت. این شرکت حالا می‌خواهد عرضه رسمی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرکزی استان مرکزی - هارمونی را از ماه آوریل آغاز کند، ولی هنوز نقشه راهی برای آپدیت گوشی‌های هواوی به هارمونی منتشر نشده است.

گزارش امروز همچنین تاکید می‌کند که سری هواوی پی ۵۰ شامل سه مدل می‌شود: پی ۵۰، پی ۵۰ پرو و پی ۵۰ پلاس.

گوگل از زمان اعمال تحریم‌های آمریکا روابط خود را با هواوی قطع کرد و دسترسی این شرکت به نسخه گوگلی اندروید ناممکن شد. نسخه متن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرکزی استان مرکزی - باز اندروید فاقد خدمات و اپلیکیشن‌هایی مثل جیمیل یا پلی استور است. این شرکت در چند سال اخیر سعی کرده با خدمات جایگزینی مثل اپ‌گالری و اپلیکیشن‌های Petal نیاز کاربران خود را تامین کند.

اپ‌گالری تا پایان فوریه ۵۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و ۲.۳ میلیون توسعه‌دهنده جهانی روی «خدمات موبایلی هواوی» یا HMS کار می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone