🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12838.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای پوکو F3 منتشر شد: طراحی مشابه ردمی K40

شیائومی امروز در کنار گوشی پوکو X3 پرو، از پوکو F3 هم رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای پوکو پوکو F3 به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از طراحی مشابه با ردمی K40 خبر می‌دهند. رندرهای ...

شیائومی امروز در کنار گوشی پوکو X3 پرو، از پوکو F3 هم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای پوکو پوکو F3 به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از طراحی مشابه با ردمی K40 خبر می‌دهند.

رندرهای گوشی جدید پوکو توسط - تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - حساب توییتری «ایشان آگاروال» منتشر شده‌اند که این دستگاه را در سه رنگ مختلف به نمایش می‌گذارند. در مرکز بخش بالایی نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد و روی پنل پشتی این محصول هم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

پوکو این محصولش را در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روانه بازار می‌کند که در نسخه آبی رنگ، شاهد لوگوی بزرگ پوکو روی پنل پشتی هستیم. به گفته آگاروال، پوکو F3 با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و مودم 5G از راه می‌رسد و همچنین سنسور اثر انگشت آن روی فریم قرار می‌گیرد.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان

همانطور که در رندرها می‌توان دید، پوکو F3 از نظر طراحی همان ردمی K40 است که البته چنین اقدامی جای تعجب چندانی ندارد. سال گذشته میلادی گوشی پوکو F2 پرو همان ردمی K30 پرو بود که البته تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها به چشم می‌خورد. برای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - مثال می‌تواند به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - باندهای شبکه مورد پشتیبانی و میزان رم و حافظه داخلی اشاره کرد.

انتظار می‌رود پوکو F3 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود. چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مورد استفاده در این محصول به احتمال زیاد با حداکثر ۸ گیگابایت رم همراهی می‌شود و نباید منتظر ۱۲ گیگابایت رم در آن باشیم.

دوربین اصلی این دستگاه شامل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود و برای ثبت تصاویر سلفی هم کاربران به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دسترسی پیدا می‌کنند.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان

از سایر مشخصات پوکو F3 می‌توان به باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی، NFC، فرستنده اینفرارد، اسپیکر استریو و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ اشاره کرد. انتظار می‌رود این دستگاه امروز - تعمیرات جارو برقی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - همراه با پوکو X3 پرو معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone