🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12862.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی A52 و A72 [تماشا کنید]

گلکسی A52 و A72 در دو مدل 4G و 5G با طراحی مدرن‌تر و قابلیت‌های چشمگیر برای تسخیر بازارهای میان‌رده طراحی شده‌اند. سامسونگ چهارشنبه گذشته از میان‌رده‌های جدید گلکسی A52 و A72 رونمایی کرد که نسبت ...

گلکسی A52 و A72 در دو مدل 4G و 5G با طراحی مدرن‌تر و قابلیت‌های چشمگیر برای تسخیر بازارهای میان‌رده طراحی شده‌اند.

سامسونگ چهارشنبه گذشته از میان‌رده‌های جدید گلکسی A52 و A72 رونمایی کرد که نسبت به نسل قبل دستخوش تغییرات قابل توجهی شده‌اند. از نظر ظاهری - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - مدل‌های جدید از طراحی مدرن‌تری برخوردار هستند که اصلی‌ترین تفاوت را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌توان در چیدمان دوربین - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - دید.

گلکسی A72 مثل نسل قبل در دو مدل 4G و 5G ارائه شده و اصلی‌ترین تفاوت آنها با نسل قبل به نمایشگر با نرخ رفرش بالاتر و زوم اپتیکال مربوط می‌شود. دوربین چهارگانه این گوشی به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال مجهز شده اما نکته مهم‌تر دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال تا ۳۰ برابر است. در چیدمان جدید که با مدل قبلی متفاوت است، دوربین‌‌های ماکرو ۵ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی نیز قرار دارند.

نمایشگر  ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در مدل‌های 4G و 5G به ترتیب با نرخ رفرش ۹۰ و ۱۲۰ هرتز همراه شده‌اند که همانطور که در ویدیو می‌بینید، نسبت به نسل قبل محتوا را به مراتب روانتر به نمایش درمی‌آورد. - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - یکی دیگر از تغییرات قابل توجه پشتیبانی از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

گلکسی A52 هم تغییرات مشابهی را از نظر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - ظاهری و سخت‌افزاری تجربه کرده است. دوربین این گوشی در پنل پشتی بر خلاف نسل قبل طراحی L ندارد و عناصر مثل A72 کنار هم قرار گرفته‌اند.

نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در مدل‌های 4G و 5G از همان نرخ رفرش ۹۰ و ۱۲۰ هرتز برخوردار است که نتیجه آن در ویدیوی نگاه نزدیک مشخص است. ابعاد گوشی به شکلی نامحسوس نسبت به نسل قبل بزرگتر شده اما چندان به چشم نمی‌آید.

در پنل پشتی هم دوربین ۴۸ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - مگاپیکسلی نسل قبل جایش را به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی داده که با تکیه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - بر لرزشگیر اپتیکال عملکردی بهتر خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone