🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12837.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد بی‌سیم مارشال Mode II با امکان کنترل لمسی و استاندارد IPX4 معرفی شد

بازار ایربادهای بی‌سیم رشد سریعی را تجربه می‌کند و شرکت‌های مختلفی محصولاتشان را وارد بازار کرده‌اند. حالا شرکت مارشال از جدیدترین ایرباد خود به نام Mode II رونمایی کرده که از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند. ...

بازار ایربادهای بی‌سیم رشد سریعی را تجربه می‌کند و شرکت‌های مختلفی محصولاتشان را وارد بازار کرده‌اند. حالا شرکت مارشال از جدیدترین ایرباد خود به نام Mode - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - II رونمایی کرده که از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند.

این ایرباد بی‌سیم از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان در هنگام ورزش هم از آن استفاده کرد. با هربار شارژ می‌توان تا ۵ ساعت با آن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - آهنگ گوش کرد و البته با قاب قابل شارژرش، این زمان به ۲۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند. این قاب که از پورت USB-C بهره می‌برد، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - از قابلیت شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - توجه به این ویژگی‌ها، می‌توان در مدت تقریبا کوتاهی قاب را شارژ و تا ساعت‌ها از ایرباد این کمپانی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - استفاده کرد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان

این ایرباد که لوگوی مارشال را یدک می‌کشد، از درایورهای ۶ میلی‌متری بهره می‌برد که فرکانس‌های میان ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز را در اختیار افراد قرار می‌دهد. به گفته سازنده، این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - ایرباد به گونه‌ای تنظیم شده تا صدای باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد، با این حال تا عرضه آن به بازار نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر چندانی کرد.

از دیگر ویژگی‌های این ایرباد می‌توان به پشتیبانی از کنترل لمسی اشاره کرد که امکان پاسخگویی یا رد تماس را برای کاربران فراهم می‌کند و البته می‌توان توسط آن، پخش موسیقی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - را هم کنترل کرد. کنترل لمسی این ایرباد همچنین فعالسازی دستیارهای صوتی مانند گوگل اسیستنت و سیری اپل را هم ممکن می‌کند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان

با وجود اینکه قابلیت‌های مناسبی برای این ایرباد درنظر گرفته شده، مارشال آن را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند. این محصول قیمتی برابر ۱۸۰ دلار دارد و در سایت رسمی سازنده‌اش به فروش می‌رسد. این ایرباد از ۱۰ رور دیگر وارد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone