🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12848.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اولین رندرهای نسل جدید گوشی میان‌رده وان پلاس نورد N10 منتشر شد

گوشی‌های سری نورد وان پلاس اولین بار سال گذشته میلادی به عنوان گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه توسط این تولیدکننده چینی از راه رسیدند. پیش بینی می‌شود وان پلاس در سال جاری سه گوشی ...

گوشی‌های سری نورد وان پلاس اولین بار سال گذشته میلادی به عنوان گوشی‌های میان‌رده و مقرون به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - صرفه توسط این تولیدکننده چینی از راه رسیدند. پیش بینی می‌شود وان پلاس در سال جاری سه گوشی دیگر به این سری اضافه کند واکنون اولین رندرها از گوشی جانشین وان پلاس نورد N10 منتشر شده‌اند.

در حال - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - حاضر نام رسمی این گوشی مشخص نیست اما با توجه به منبع این رندرها و OnLeaks، این دستگاه با اسم رمز «Ebba» شناخته می‌شود. طبق رندرهای منتشر شده، قسمت جلویی این گوشی شباهت زیادی به نسخه قبلی خود یعنی وان پلاس نورد N10 دارد. صفحه نمایش گوشی تخت است و حفره مربوط به دوربین جلوی گوشی در گوشه بالا سمت چپ آن دیده می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی با نمایشگر ۶.۴۹ اینچی عرضه خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس

اما شاهد برخی تغییرات در قسمت پشتی گوشی هستیم. ماژول دوربین گوشی بازطراحی شده و برخلاف نسل قبلش که چهار دوربین عقب دارد، تنها ۳ دوربین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - روی آن دیده می‌شود. هنوز مشخصات دوربین‌های گوشی مشخص نشده اما احتمالا به جای دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - تشخیص عمق و ماکرو، از یک دوربین دیگر استفاده می‌کند.

از دیگر تغییرات مربوط به طراحی این گوشی می‌توان به موقعیت جدید حسگر اثر انگشت آن اشاره کرد. حسگر اثر انگشت این گوشی در سمت راست فریم فلزی آن دیده می‌شود و دکمه‌های تنظیم‌ صدا که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - حالا از دو دکمه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - جداگانه تشکیل شده، به سمت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - چپ منتقل شده‌اند. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - متاسفانه در این تصاویر دکمه Alert Slider که در لبه بالایی گوشی‌های نسل قبل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - قرار داشت و امکان کنترل کامل اعلان‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌داد، دیده نمی‌شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس

در قسمت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - پایین گوشی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - شاهد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB-C و اسپیکر هستیم. به گفته OnLeaks، پنل پشتی به احتمال زیاد از جنس پلاستیک با روکش براق خواهد بود. همچنین به گفته او ابعاد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - گوشی ۱۶۲.۹ در ۷۴.۷ در ۸.۴ (۱۰.۳ میلی متر با محفظه دوربین) میلی‌متر خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی جانشین وان پلاس نورد N10 از فناوری 5G پشتیبانی کند اما چیپست آن هنوز مشخص نشده. در حال حاضر نمی‌دانیم این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - گوشی چه زمانی از راه می‌رسد، اما با توجه به اینکه گوشی نورد N10 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرودشت استان فارس - در نوامبر ۲۰۲۰ عرضه شد، ممکن است در پاییز سال جاری میلادی شاهد عرضه رسمی آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone