🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12853.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تصویر رسمی ساعت هوشمند وان پلاس واچ منتشر شد

وان پلاس در تاریخ ۳ فروردین در کنار گوشی‌های وان پلاس ۹، از اولین ساعت هوشمندش هم رونمایی خواهد کرد و حالا تصویر رسمی وان پلاس واچ از سوی این کمپانی منتشر شده است. به ...

وان پلاس - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - در تاریخ ۳ فروردین در کنار گوشی‌های وان پلاس ۹، از اولین ساعت هوشمندش هم رونمایی خواهد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - کرد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - و حالا تصویر رسمی وان پلاس واچ از سوی این کمپانی منتشر شده است.

به تازگی حساب توییتری «آنباکس تراپی» تصویری از وان پلاس واچ منتشر کرده که البته پس از مدتی، وان پلاس آن را ریتوییت کرد و عکس رسمی این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

طبق این تصویر، وان پلاس واچ از طراحی گرد بهره می‌برد و در سمت راست آن دو - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - دکمه به چشم می‌خورد. اولین ساعت هوشمند وان پلاس فاقد دکمه چرخان خواهد بود و طراحی شبیه به یک ساعت عادی دارد. ظاهرا چینی‌ها برای این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - محصول بند عادی درنظر می‌گیرند و شاهد بندهای اختصاصی برای آن نخواهیم بود.

این عکس همچنین برای اولین بار سیستم عامل جدید این ساعت هوشمند را به نمایش - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - می‌گذارد. مدیرعامل وان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - پلاس، «پیت لاو» رسما تایید کرده که این محصول به Wear OS گوگل مجهز نمی‌شود و از سیستم عامل مبتنی بر RTOS بهره می‌برد. به گفته لاو، وان پلاس - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - واچ بدون هیچ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - مشکلی به گوشی‌های هوشمند، هدفون‌ها و تلویزیون‌های این برند متصل می‌شود و همچنین قیمت مقرون به صرفه‌ای خواهد داشت.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «ایشان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - آرگاوال» به تازگی بخشی از مشخصات این ساعت هوشمند را - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - منتشر کرده. به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - گفته آرگاوال، وان پلاس واچ در نسخه ۴۶ میلی‌متری از راه می‌رسد و با استاندارد IP68، در برابر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این دستگاه همچنین از یک نسخه سیستم شارژ سریع Warp Charge پشتیبانی می‌کند که با ۲۰ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - دقیقه شارژ، تا یک هفته کاربر را همراهی می‌کند.

وان پلاس واچ همچنین از ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و می‌توان توسط آن به نوتیفیکیشن‌ها و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - تماس‌های ورودی دست پیدا کرد. در نهایت این محصول می‌تواند بطور خودکار تمرینات ورزشی را تشخیص دهد. از سایر مشخصات اولین ساعت هوشمند وان پلاس می‌توان به ردیابی خواب، استرس، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریمان استان خراسان - غلظت اکسیژن خون و ضربان قلب اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone