🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12864.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیا جهان برای موبایل‌های بدون پورت آماده است؟

ابتدا جک هدفون حذف شد و حالا نوبت درگاه شارژ است. احتمالاً بعد باید با شیار کارت حافظه و خشاب سیمکارت خداحافظی کنیم. ایده موبایل بدون درگاه یا «پورتلس» در نگاه اول بسیار جذاب است ...

ابتدا جک هدفون حذف شد و حالا نوبت درگاه شارژ است. احتمالاً بعد باید با شیار کارت حافظه و خشاب سیمکارت خداحافظی کنیم. ایده موبایل بدون درگاه یا «پورتلس» در نگاه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - اول بسیار جذاب است و به نظر می‌رسد می‌تواند مثل انقلابی که اپل در سال ۲۰۰۷ با نمایشگر لمسی به پا کرد، دنیای موبایل را متحول کند. مزایا و معایب چنین طرحی چیست و آیا کاربر معمولی به چنین موبایلی نیاز دارد؟

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان

ساخت موبایل بدون پورت، شیار و دکمه فیزیکی ایده جدیدی نیست و جرقه شروع آن را می‌توان در پتنتی که سال ۲۰۱۳ ثبت شده جستجو - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد. این موبایل جهت استفاده «در معدن، کشتی یا دیگر مناطق در معرض عوامل مخرب محیطی» طراحی شده بود. ساخت چنین موبایلی برای شرایط ذکر شده تصمیم منطقی و درستی است، اما مشکل ترند شدن این طرح در بین سازندگان موبایل است.

سال ۲۰۱۹، کمپانی میزو (Meizu) از مدل مفهومی موبایل بدون پورت خود به نام «زیرو» (Zero) رونمایی کرد. این موبایل جنبه تبلیغاتی داشت و با اینکه برخی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - سایت‌ها آن را بررسی کردند، هیچ گاه به مرحله تولید انبوه نرسید. اما - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - حالا اوضاع فرق کرده و ثبت پتنت‌های مختلف نشان می‌دهد که سازندگان جدا به ساخت موبایل‌های بدون پورت - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - فکر می‌کنند.

اپل اخیراً پتنت جدیدی را ثبت کرد و در آن به ایده ساخت آیفون - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - بدون درگاه شارژ اشاره کرد. وقتی یک کمپانی چینی موبایل بدون پورت طراحی می‌کند، نمی‌توان چندان به مرسوم شدن آن - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - امید داشت اما وقتی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان موبایل در دنیا که در گذشته با معرفی نمایشگر لمسی بازار را تکان داده به حذف پورت فکر می‌کند، اوضاع کاملاً فرق خواهد - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد. در - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - این بازار رقابتی کافی است تا یک شرکت اقدام سنت شکنانه‌ای انجام دهد تا بقیه از آن تقلید کنند.

حذف پورت چه فایده‌ای دارد؟

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان

امروزه بسیاری از موبایل‌ها (به ویژه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - پرچمدارها) بدون - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - جک ۳.۵ میلیمتری هدفون - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - روانه بازار می‌شوند و برخی مدل‌ها از eSIM پشتیبانی می‌کنند که به معنی حذف احتمالی خشاب سیم کارت در آینده است. آیفون شیار کارت حافظه ندارد و سامسونگ نیز در سری S21 آن را کنار گذاشت. حالا فقط درگاه شارژ باقی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - مانده. اما حذف این پورت‌ها چه سودی دارد؟

همانطور که ابتدای متن اشاره شد، - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - حذف درگاه‌ها که به نوعی منافذ ورودی به شمار می‌روند، مقاومت محصول در برابر گرد و غبار و آب را افزایش - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌دهد و می‌توان گفت بزرگ‌ترین مزیت طرح پورتلس همین - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - است. حذف درگاه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - شارژ می‌تواند تا حدی دست طراح در ساخت یک موبایل زیباتر را نیز - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - باز بگذارد، اما - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - تفاوت آنقدر نیست که حذف این پورت کاربردی را - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - توجیه کند. - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - علاوه بر این، حالا به لطف کوچک شدن قطعات، موبایل‌ها نیز بسیار باریک‌تر شده‌اند و حذف پورت USB یا لایتنینگ تاثیر چندانی در ضخامت نخواهد داشت.

پس به طور خلاصه با حذف درگاه‌ها، خشاب سیمکارت، شیار کارت حافظه و حتی میکروفن و اسپیکر، با موبایلی طرف هستیم که می‌تواند فشار ۵ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - اتمسفر (مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری به مدت ۱۰ دقیقه) یا - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - شاید هم بیشتر - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - را تحمل کند. اما آیا مصرف کننده معمولی که غواصی نمی‌کند، معدنچی نیست و - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - در رالی صحرایی شرکت نمی‌کند، به چنین موبایلی احتیاج دارد؟

به عقیده برخی، طراحی پورتلس در مجموع موبایل را جان سخت‌تر می‌کند چون یک نقطه ضعف ساختاری در بدنه از بین رفته است. علاوه بر این، دیگر درگاهی وجود ندارد که به خاطر اتصال کابل فرسوده شده و خرج اضافه روی دست - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - کاربر بگذارد.

اما مشکل این است که فریم، ضعیف‌ترین بخش موبایل‌های مدرن نیست و قسمت آسیب پذیر بسیاری از مدل‌ها، پنل جلو و - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - پشت است. علاوه بر این، احتمال خراب شدن درگاه شارژ بسیار کم است و اکثر کاربران پیش از خراب - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - شدنش موبایل جدید خریداری کرده‌اند.

معایب طرح بدون پورت

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان

موبایلی که درگاه شارژ ندارد با سه مشکل اساسی روبروست که مشکل اول و احتمالاً اصلی، همان شارژ کردن است. چنین موبایلی فقط با شارژر وایرلس سازگار است و - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - با اینکه شارژرهای بی‌سیم حالا نسبت به چند سال - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - قبل بیشتر در دسترس هستند، بازدهی کمی داشته و معمولاً دستگاه را با سرعت کمتری شارژ می‌کنند.

البته سازندگان در حال بهبود راهکارهای وایرلس هستند و هیچ بعید نیست در آینده شارژرهایی ساخته شوند که موبایل‌ها را با سرعت بالا و با حرارت کمتر شارژ می‌کنند.

مشکل دوم، انتقال داده است. بسیاری از کاربران هنوز از کابل برای - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - منتقل کردن تصاویر یا عکس‌های حجیم از موبایل به کامپیوتر و بالعکس استفاده می‌کنند، چون راحت‌تر و سریع‌تر است. اتصال وای فای هم وجود دارد اما سرعت و پایداری کمتری در مقایسه با USB دارد. استفاده از بلوتوث برای انتقال فایل‌های حجیم به خاطر سرعت کمتر راهکار مناسبی نخواهد بود.

یکی از بهترین راهکارها برای ذخیره فایل‌ها، فضای ابری است. اما بسیاری از کاربران خصوصاً کاربران ایرانی به خاطر سرعت پایین اینترنت و مشکل پرداخت حق اشتراک به سرویس‌های خارجی، از استفاده کردن از این سرویس‌ها منصرف شده و به سراغ همان روش سنتی یعنی کابل می‌روند.

بازیابی داده‌ها

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان

مشکل سوم که احتمالاً توجه کمتری به آن می‌شود، نحوه بازیابی اطلاعات است. - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - بسیاری از کاربران با مشکل از کار افتادن کامل موبایل یا اصطلاحاً بریک شدن (Brick) مواجه می‌شوند. در چنین وضعیتی دسترسی به سیستم عامل گوشی ممکن نیست. اینجاست که درگاه شارژ به داد کاربر رسیده و - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌توان با وصل کردن گوشی به کامپیوتر از اطلاعات بکاپ گرفت. اگر موبایل فاقد درگاه شارژ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - باشد، پشتیبان گیری تقریباً غیرممکن است.

بر اساس برخی شایعه‌ها، اپل سخت مشغول یافتن راهکاری برای این مشکل است و مهندسان این شرکت ایده‌های - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - مختلفی از «بازیابی اینترنتی اطلاعات» تا استفاده از بلوتوث و درست کردن یک اکسس پوینت در مواقع اضطراری را مطرح کرده‌اند. راهکار اپل در مراحل ابتدایی توسعه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - قرار داشته و در حال - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - حاضر نمی‌توان در مورد سرعت، امنیت، راحتی استفاده و فاکتورهای دیگر آن نظر داد.

جمع‌بندی

ابهامات زیادی در مورد طراحی پورتلس وجود دارد و همانطور که در مقاله اشاره شد، معایب چنین طرحی به - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - مزایای آن می‌چربد. با پیشرفت شارژرهای بی‌سیم و روش‌های - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازیابی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - و انتقال اطلاعات، می‌توان به موفقیت موبایل‌های بدون پورت امیدوار بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone