🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12858.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

برزیل اپل را به دلیل فروش آیفون ۱۲ بدون آداپتور حدودا ۲ میلیون دلار جریمه کرد

یک آژانس قانونگذاری در برزیل اپل را به دلیل فروش آیفون ۱۲ بدون آداپتور و نقض قوانین حمایت از مصرف کننده نزدیک به ۲ میلیون دلار جریمه کرد. Procon-SP، آژانس حمایت از حقوق مصرف کننده ...

یک آژانس قانونگذاری در برزیل اپل را به دلیل فروش آیفون ۱۲ بدون آداپتور و نقض قوانین حمایت از مصرف کننده نزدیک به ۲ میلیون دلار جریمه کرد.

Procon-SP، آژانس حمایت از حقوق مصرف کننده در سائو پائولو، به دنبال انتقادات شدید از اپل به خاطر حذف آداپتور از جعبه آیفون‌های جدید در برزیل، این شرکت را جریمه کرد. کمپانی کوپرتینویی به بهانه کاهش - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - تصاعدات کربنی و استفاده کمتر از فلزات نادر، با رونمایی از آیفون ۱۲ شارژر را از جعبه این محصول حذف کرد.

آژانس یاد شده دسامبر سال گذشته میلادی به اپل هشدار داد که فروش آیفون بدون آداپتور در برزیل مصداق نقض قوانین حمایت - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - از مصرف کننده محسوب می‌شود. اپل - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - در پاسخ مدعی شد که بیشتر مشتریان آیفون حداقل یک آداپتور اضافه دارند و نیازی به فروش آداپتور جدید به آن‌ها نیست.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان

Fernando Capez، مدیر اجرایی Procon-SP پس از اعلام جریمه ۲ میلیون دلاری به اپل هشدار جدی داد که این شرکت باید به قوانین حمایت از مصرف کنندگان در برزیل احترام گذاشته و آن‌ها را درک کند. اپل علاوه بر حذف آداپتور، به - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - دلیل گمراه کردن مشتریان در مورد ضد آب بودن آیفون‌ها نیز جریمه شده است.

از آیفون ۷ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - به بعد، آیفون‌ها تا حدی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - در برابر نفوذ آب مقاوم شده اند. برای مثال آیفون ۱۲ به مدت نیم ساعت تا عمق ۶ متری در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند. - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - Procon-SP ادعا می‌کند که اپل از تعمیر آیفون مشتریانی که دستگاه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - آن‌ها دچار آسیب ناشی از نفوذ آب شده بوده، حتی با وجود گارانتی، خودداری کرده است.

اتهامات علیه اپل به همین دو مورد ختم نمی‌شوند. این شرکت همچنین متهم است که سرعت آیفون‌های قدیمی را با انتشار بروزرسانی‌های جدید برای iOS از - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - روی عمد کمر کرده تا کاربران را وادار به خرید مدل‌های جدید کند.

اپل می‌تواند به جریمه ۲ میلیون دلاری اعتراض کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone