🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38221.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس یکی از سنگین ترین محموله های فالکون 9 را به فضا فرستاد

اسپیس اکس به تازگی موفق شده در کمتر از دو هفته از زمان ارسال قبلی از کالیفرنیا، یک راکت فالکون 9 را این بار از فلوریدا با موفقیت ارسال کرده و محموله سنگین آن را در ...

اسپیس اکس به تازگی موفق شده در کمتر از دو هفته از زمان ارسال قبلی از کالیفرنیا، یک راکت فالکون - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - 9 را این بار از فلوریدا با موفقیت ارسال کرده و محموله سنگین آن را در فضا قرار دهد.

این بار ماهواره سنگین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - وزن اپراتور هیسپاست به نام «30W-6» با موفقیت به مدار انتقال ثابت زمین ارسال شده. البته به نظر می رسد این بار اسپیس اکس تلاشی برای فرود آورن راکت روی سکوی دریایی انجام نداده است.

علی رغم این که بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - این راکت باز هم قابل استفاده مجدد بوده، ولی محموله اخیر با وزن بیش 6 هزار و 92 کیلوگرمی یکی از سنگین ترین محموله های اسپیس اکس تا امروز به حساب می آید. علاوه بر این محموله به مدار بالایی زمین با ارتفاع 35 هزار 700 کیلومتر ارسال شده.

ارسال محموله به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - این سنگینی و به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - ارتفاع بالا، میزان سوخت بسیار زیادی را طلب می کند. به این ترتیب به نظر می رسد سوخت چندانی برای فرود آوردن سالم راکت روی سکوی شناور باقی نمانده است.

 

البته اسپیس اکس پیش از ارسال نیز اعلام کرده بود که به علت شرایط آب و هوایی نا مساعد اقیانوس اطلس، قصد ندارد راکت ارسال شده را سالم روی دریا فرود آورد.

ماهواره هیسپاست که در ارسال اخیر در فضا قرار گرفته پوشش شبکه های تلویزیونی را برای اروپا، شمال آفریقا و آمریکا فراهم خواهد کرد. بر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - اساس گفته متخصصان این اپراتور، 30W-6 برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - مدت 15 سال در مدار باقی خواهد ماند و به کاربران خدمت رسانی خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - کرد.

یادآوری می کنیم که چند روز قبل اسپیس اکس تلاش کرد برای نخستین بار و با استفاده از یک تور بزرگ که در بالای یک کشتی نصب شده بود قطعه ای از کلاهک محافظ راکت فالکون 9 را در هوا بگیرد تا به این ترتیب بتواند از این قطعه محافظ نوک راکت که 6 میلیون دلار ارزش دارد، مجدداً استفاده کند. البته در نهایت این تلاش ناکام ماند و قعطه مذکور در دریا سقوط کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone