🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12471.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

برآمدگی زیاد دوربین شیائومی می ۱۱ اولترا کاربران را شوکه می‌کند

شیائومی می ۱۱ اولترا دیروز با ویژگی‌های منحصر به فرد معرفی شد که مهم‌ترین آن‌ها، دوربین اصلی است. این دستگاه از سه دوربین روی پنل پشتی خود بهره می‌برد که همراه با یک نمایشگر درون ...

شیائومی می ۱۱ اولترا دیروز با ویژگی‌های منحصر به فرد معرفی شد که مهم‌ترین آن‌ها، دوربین اصلی است. این دستگاه از سه دوربین روی پنل پشتی خود بهره می‌برد که همراه با یک نمایشگر درون یک ماژول غول‌پیکر با ضخامت فوق‌العاده زیاد به چشم می‌خورد.

شرکت‌ها در سال‌های اخیر سعی کرده‌اند با کاهش ضخامت سنسور دوربین، برآمدگی دوربین‌ها را کاهش دهند. با این وجود بعضا برخی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - از محصولات از چنین فرمولی پیروی نمی‌کنند و شاهد برآمدگی زیادی روی پنل پشتی آن‌ها هستیم.

برخی کمپانی‌ها مانند سامسونگ در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - گلکسی S21 اولترا با طراحی متفاوت توانسته‌اند این برآمدگی را کمتر به نمایش بگذارند، اما موضوع برای می ۱۱ اولترا متفاوت است. این پرچمدار از یک ماژول - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - دوربین غول‌پیکر در بخش بالایی پنل پشتی بهره می‌برد و به گونه‌ای طراحی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - شده که به نظر می‌رسد یک دوربین اضافه به دستگاه چسبیده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان

این ماژول - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - به علت استفاده از یک نمایشگر ۱ اینچی OLED، نیازمند فضای بیشتری نسبت به دوربین‌های استاندارد است. اما در کنار این موضوع، ابعاد بزرگ دوربین اصلی هم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - در این برآمدگی نقش داشته است.

شیائومی می ۱۱ اولترا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN2 سامسونگ بهره می‌برد که از اندازه سنسور - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - ۱/۱.۲ اینچی دارد. این اندازه تنها کمی کوچکتر از سنسور ۱ اینچی مورد استفاده در دوربین‌هایی مانند سونی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - RX100 VII است. بهره‌مندی از چنین سنسور بزرگی در پرچمدار شیائومی به معنای جذب نور بیشتر به خصوص در ترکیب با دریچه دیافراگم f/1.95 است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان

ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید و پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری هم درون این ماژول قرار گرفته‌اند. اگرچه می ۱۱ اولترا مانند گلکسی S21 اولترا دوربین اصلی چهارگانه و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - سنسور فوکوس خودکار ندارد، اما همچنان قطعات و سخت افزارهای زیادی را درون ماژول خود - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - جای داده است.

بدون هیچ شکی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - برآمدگی دوربین شیائومی می ۱۱ اولترا بسیار بزرگ است، اما کارایی بالایی هم دارد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی فوق‌العاده باکیفیت به نمایشگر دوم دسترسی دارند و دوربین اصلی آن احتمالا می‌تواند تصاویر خارق‌العاده‌ای بگیرد. با این وجود، انتظار نداریم که برندهای دیگر در چنین مسیری گام بردارند و احتمالا تنها شیائومی از چنین ترکیب متفاوتی برای دوربین اصلی قدرتمندترین پرچمدارهایش استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone