🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42611.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس برای چهاردهمین بار راکت فالکون 9 را به سلامت فرود آورد

اسپیس اکس دیروز بار دیگر راکت فالکون 9 را با موفقیت بر زمین نشاند. این راکت طبق برنامه قبلی رأس ساعت 21:01 دیشب به وقت تهران از پایگاه فضایی کیپ کاناورال فلوریدا به سمت ایستگاه فضایی ...

اسپیس اکس دیروز بار دیگر راکت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فالکون 9 را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با موفقیت بر زمین نشاند. این راکت طبق برنامه قبلی رأس ساعت 21:01 دیشب به وقت تهران از پایگاه فضایی کیپ کاناورال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فلوریدا به سمت ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شده بود.

تقریباً هشت دقیقه پس از پرتاب، بخش اولیه فالکون 9 در سواحل فلوریدا فرود آمد. بدین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ترتیب، تعداد فرودهای موفقیت آمیز اسپیس اکس به رقم حیرت انگیز 14 رسید، که شش مورد از آنها روی زمین صورت گرفته است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

در واقع این کمپانی خصوصی فضایی تاکنون فرود ناموفق روی زمین نداشته و فقط چند بار برای نشاندن فالکون 9 روی سکوی شناور در اقیانوس با مشکل مواجه شده است.

گفتنیست پس از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رکورد جالب توجه اسپیس اکس و پرتاب سه راکت در بازه زمانی کمتر از دو هفته، این شرکت حدود یک ماه را به استراحت پرداخت و عملیات تعمیر و نگهداری سکوهای پرتاب مرکز فضایی کیپ کاناورال را آغاز کرد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

این کمپانی در مأموریت دیروزش، محموله ای به وزن حدود 3 تن شامل اقلام ضروری و تجهیزات علمی را برای ساکنین ایستگاه فضایی بین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - المللی ارسال کرد. کپسول - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حمل بار دراگون که هم اکنون در مدار زمین به سر می برد، روز چهارشنبه به ISS متصل شده و عملیات بازگشایی آن هم روز پنجشنبه انجام می شود؛ البته شاید این بار فضانوردان کمی عجله کنند تا زودتر به بستنی های مخصوص موجود در این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - محموله دست یابند.

لازم به ذکر است اسپیس اکس در سال جاری میلادی تا به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - امروز 11 پرتاب را انجام داده که همین حالا هم سه پرتاب بیشتر از مأموریت های سال گذشته آنهاست و به نظر می رسد تا پایان سال 2017 شاهد رکورد خیره کننده ای از کمپانی فضایی ایلان ماسک باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهسوار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر یه سوال داشتم نیروهوایی تبریز باغمیشه تلویزیون جی پلاس GTV-50LU7230S هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در نیروهوایی تبریز شهر باغمیشه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone