🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42615.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن های ارسال بسته و پیک موتوری باید از شرکت پست مجوز بگیرند

مدیر عامل شرکت ملی پست در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد طبق مقررات، فعالان پستی در بخش خصوصی باید ظرف یک سال یا با یکی از اپراتورهای جدید پستی کار کنند یا به صورت مستقیم ...

مدیر عامل شرکت ملی پست در گفتگو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با خبرنگاران اعلام کرد طبق مقررات، فعالان پستی در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بخش خصوصی باید ظرف یک سال یا با یکی از اپراتورهای جدید پستی کار کنند یا به صورت مستقیم از شرکت پست مجوز بگیرند.

حسین مهری افزود از آنجا که هنوز اپراتورهای جدید پستی وارد عرصه نشده اند، بنابراین مقررات فوق هم فعلاً اجرا نخواهند شد، اما در نهایت، فعالان بخش خصوصی و شرکت های اینترنتی ارسال بسته و پیک های موتوری هم باید زیر چتر اپراتورهای دارای مجوز قرار گیرند.

وی در ارتباط با استفاده از پهپاد برای جابجایی کالا گفت تفاهم نامه پژوهشگاه فضایی با شرکت ملی پست، پنج بند دارد که یکی از آنها ساخت پهپاد پستی است. پهپادی که توسط این پژوهشگاه ساخته شده، می تواند کالاهایی با وزن حداکثر 5 کیلوگرم را جابجا کند.

البته طبق اظهارات مهری به دلیل محدودیت های ویژه تهران، هنوز مجوز پرواز این پهپادها در پایتخت صادر نشده است.

مدیر عامل شرکت ملی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پست با اشاره به توافق این شرکت و اتحادیه پست جهانی، اعلام کرد با پیاده سازی نرم افزار IFS ارتباط پست ایران با 170 کشور برقرار خواهد شد و محدودیت های صدور کارت های اعتباری بین المللی هم رفع می گردد..

به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گفته آقای مهری، ایران در آخرین ارزیابی اتحادیه جهانی پست در بین 170 کشور، در رتبه 50 قرار دارد که رتبه مناسبی محسوب می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone