تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27378.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فایرفاکس ۶۷ می‌خواهد از گوگل کروم سریع تر باشد

موزیلا آخرین نسخه مرورگر محبوب «فایرفاکس» را طوری بهینه‌سازی کرده که به میزان قابل توجهی نسبت به رقیب قدرتمندش «گوگل کروم» سریع‌تر باشد. نسخه ۶۷ که ساعاتی پیش منتشر شده، در بارگذاری وبسایت‌ها و صفحات مختلف ...

موزیلا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آخرین نسخه مرورگر محبوب «فایرفاکس» را طوری بهینه‌سازی کرده که به میزان قابل توجهی نسبت به رقیب قدرتمندش «گوگل کروم» سریع‌تر باشد. نسخه ۶۷ که ساعاتی پیش منتشر شده، در بارگذاری وبسایت‌ها و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - صفحات مختلف اینترنتی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد.

به ادعای موزیلا، فایرفاکس جدید در بارگذاری صفحات مختلف اینترنتی بین ۴۰ تا ۸۰ درصد سریع‌تر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده. همچنین ماژول‌هایی مثل پر کردن خودکار فرم تا وقتی که فرم واقعی روی صفحه وجود نداشته باشد، بارگذاری نمی‌شوند تا بدین طریق تمرکز اصلی روی بارگذاری صفحه معطوف شود نه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مسائل دیگر.

اما در کنار این تغییرات فایرفاکس ۶۷ زمانی که تنها ۴۰۰ مگابایت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از رم برایتان باقی مانده، به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - طور خودکار تب‌های باز و در حالت Idle (بلا استفاده) را می‌بندد. در این صورت ضمن حفظ رم باقی مانده می‌توانید شاهد بهبود عملکرد مرورگر در پردازش تب‌ها و بارگذاری صفحات باشید.

فایرفاکس جدید در بارگذاری صفحات مختلف اینترنتی بین ۴۰ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تا ۸۰ درصد سریع‌تر شده

همچنین ماریسا وود، معاون مدیر محصولات فایرفاکس در مصاحبه‌ای با وبسایت ورج اعلام کرده که همکارانش برای ارتقای سرعت اجرای اولیه مرورگر هم بهینه‌سازی‌هایی انجام داده‌اند. اگر افزونه‌های زیادی روی مرورگرتان نصب کرده‌اید، احتمالا با دانلود نسخه ۶۷ متوجه بارگذاری اولیه سریع‌تر فایرفاکس نسبت به گذشته خواهید شد.

فارغ از تغییراتی که برای بهینه‌سازی سرعت مرورگر انجام شده، فایرفاکس مثل همیشه تغییرات - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مثبتی در تنظیمات حریم شخصی و تمهیدات امنیتی هم داشته است. به عنوان مثال، حالا می‌توانید از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اجرای اسکریپت‌های استخراج رمز ارز که باعث درگیر شدن سی پی یو و سایر قطعات سخت‌افزاری رایانه شما می‌شوند نیز جلوگیری نمایید.

نکته دیگر اینکه اثر انگشت‌های دیجیتال هم حالا قابل مسدود - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شدن هستند تا از این طریق کمتر مورد ردیابی تبلیغات آنلاین قرار بگیرید. این تغییرات در کنار یک سری بهبودهای زیرساختی دیگر سبب شده‌اند که فایرفاکس ۶۷ به امن‌ترین و سریع‌ترین نسخه این مرورگر تبدیل شود. برای دانلود آخرین نسخه فایرفاکس برای ویندوز می‌توانید همین حالا به وبسایت موزیلا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone