🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28349.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس پرو بعدی مایکروسافت احتمالاً به چیپست کوالکام مجهز می‌شود

هر چه بیشتر می‌گذرد شایعات زیادی درباره‌ تبلت‌های سرفیس پرو بعدی شنیده می‌شود. همانطور که می‌دانید آخرین مدل از این محصولات یعنی سرفیس پرو ۶ به چیپست اینتل Core i5 یا Core i7 مجهز شده. ...

هر چه بیشتر می‌گذرد شایعات زیادی درباره‌ تبلت‌های سرفیس پرو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - بعدی شنیده می‌شود. همانطور که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌دانید آخرین مدل از این محصولات یعنی سرفیس پرو ۶ به چیپست اینتل Core i5 یا Core i7 مجهز شده. با این حال به گزارش وب سایت Thurrott، کمپانی ردموندی چند نمونه‌ی اولیه از تبلت‌های سرفیس پرو با چیپست‌های کوالکام تولید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرده. همچنین این گزارش عنوان می‌کند که مایکروسافت قصد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - مدل‌های اقتصادی ‌تر سرفیس پرو و نسل بعدی سرفیس گو را به همراه چیپست کوالکام عرضه کند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان

علاوه بر این گفته می‌شود که مایکروسافت قصد دارد برای نسل بعدی سرفیس گو نیز سراغ چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام برود و بدین شکل رقیبی تازه نفس برای شکست آیپد روانه بازار تبلت‌ها کند.

گفته شده اینتل به مایکروسافت فشار آورده بود که کمپانی ردموندی برای تبلت‌های اقتصادی خود از پردازنده‌های پنتیوم گُلد بهره ببرد. بنابراین اگر دوباره اینتل به مایکروسافت فشار نیاورد، احتمالاً کمپانی ردموندی پردازنده‌های اینتل را کنار می‌گذارند و نسل دوم سرفیس گو را به همراه چیپست اسنپدراگون عرضه خواهند کرد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان

پیشتر پتنت‌ها و شایعاتی زیادی درباره‌ی سری تبلت‌های سرفیس پرو منتشر شده و به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در زبان طراحی آنها تغییرات زیادی ایجاد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - کند. مثلاً گزارش شده که تبلت‌های سرفیس پرو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - بعدی احتمالاً از درگاه USB-C مغناطیسی بهره خواهند برد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به آسانی و سرعت بیشتری گجت‌ها را به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - درگاه تبلت متصل نمایند.

تبلت سرفیس پرو 6 از ویژگی سرفیس کانکت انحصاری این شرکت بهره - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌برد اما برای تبلت سرفیس گو، درگاه USB-C در نظر گرفته شده و بر اساس پتنت جدید مایکروسافت به نظر می‌رسد از این پس چنین سیستمی برای تمامی تبلت‌های سری سرفیس پرو انتخاب شود

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان

علاوه بر این، وبسایت Thurrott مدعی شده که  تبلت‌های سرفیس پرو بعدی علاوه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - بر این ویژگی در رنگ‌های متنوع تری عرضه خواهند شد و مایکروسافت برایشان چیپست اسنپدراگون در نظر خواهد گرفت. با - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - این حال باید تا سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی صبر کنیم چرا که کارشناسان این تاریخ را به عنوان زمان معرفی یا عرضه این محصول عنوان کرده‌اند.

 

تماشا کنید: سرفیس پرو 6 در مقابل آیپد پرو؛ کدام یک مقاوم تر است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوژان نوشته شده درتاریخ 1402/05/09
یه سوال داشتم شهرک باهنر کرمانشاه کار انجام میدید
پاسخ: بله در شهرک باهنر شهر کرمانشاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone