🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31724.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ برگزاری کنفرانس Google I/O 2019 مشخص شد

تاریخ و مکان برگزاری بزرگ ترین رویداد سالانه گوگل بالاخره مشخص شد. این غول جستجو روز گذشته پازلی را از طریق حساب رسمی خود برای توسعه دهنده ها توییت کرد و از آنها خواست که ...

تاریخ و مکان برگزاری بزرگ ترین رویداد سالانه گوگل بالاخره مشخص شد. این غول جستجو روز گذشته پازلی را از طریق حساب رسمی خود برای توسعه دهنده ها توییت کرد و از آنها - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان - خواست که جزئیات مربوط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان - به این رویداد را حدس بزنند. طبق آنچه یکی از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان - مخاطبان گوگل حدس زده کنفرانس Google I/O - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان - 2019 قرار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان - است که در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ ماه اردیبهشت ماه سال آینده در آمفی تئاتر ٖShoreline واقع در مانتین ویو برگزار شود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان

بعد از انتشار این توییت کاربری با نام deletescape@ معما را حل کرد و اواخر روز گذشته نیز ساندار پیچای مدیرعامل گوگل این جزئیات را تایید کرد.

این کنفرانس در واقع فرصتی است برای اتحاد توسعه دهندگان اندروید و در جریان آن گوگل از تازه ترین دستاوردهای نرم افزاری خود رونمایی می کند. سال گذشته پیچای مدیرعامل این کمپانی از پروژه ای به نام داپلکس رونمایی کرد که از تکنولوژی هوش مصنوعی برای ثبت کردن قرارهای ملاقات استفاده می کند و اگر خاطرتان باشد در دموی گوگل این سیستم تماسی تلفنی را با یک رستوران برقرار کرد و اپراتور انسانی پشت تلفن را فریب داد. با این حال اما طولی نکشید که این فناوری جنجال های خبری عمده ای را از سوی حامیان حریم خصوصی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان - و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان - دل واپسان آینده هوش مصنوعی به پا کرد.

و اما در کنفرانس توسعه دهندگان - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نجف آباد استان اصفهان - سال ۲۰۱۹ قرار است که گوگل تازه ترین جزئیات در رابطه با نسخه های آتی ازسیستم عامل اندروید را به نمایش بگذارد و از قابلیت های جدید سیستم های دیگری نظیر مپس و سرچ رونمایی به عمل آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone