🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  3. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33827.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بدافزار GPlayed به عنوان فروشگاه تقلبی گوگل در کمین کاربران

محققان اپلیکشن گوگل پلی تقلبی را یافته اند که ادعا می کند یکی از سرویس های گوگل است اما دستگاه های کاربران را آلوده می کند. این بدافزار که GPlayed نام دارد تحت نام Google Play Marketplace ...

محققان اپلیکشن گوگل پلی تقلبی را یافته اند که ادعا می کند یکی از سرویس های گوگل است اما دستگاه های کاربران را آلوده می کند.

این بدافزار که GPlayed نام دارد تحت نام Google Play - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Marketplace در اپلیکیشن های گوشی نمایش داده می شود و آیکون آن هم شباهت بسیاری با آیکون فروشگاه اپلیکیشن های گوگل، یعنی پلی استور دارد.

به گفته محققان امنیتی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سیسکو تالوس GPlayed بسیار قدرتمند است و یکی از نقاط قوتش به انعطاف پذیری و قابلیت انطباق آن پس از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گسترش مرتبط - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است. این تروجان با دات نت و ابزار طراحی برنامه های موبایل زامارین نوشته شده است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

بدافزار زیرساختی ماژولار دارد؛ به این معنی که بدون نیاز به کامپایل کردن مجدد یا ارتقای بسته تروجان روی دستگاه، توسعه دهنده می تواند قابلیت ها - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را به آن اضافه کند. قابلیت های مخرب این تورجان هم مشابه با سایر نمونه های مشابه است. GPlayed علاوه بر سرقت اطلاعات قادر به جاسوسی و سرقت گواهینامه های متربط با حساب های بانکی، پایش موقعیت کاربرر و سرقت داده های دستگاه هم هست.

هنگامی که یک گوشی اندرویدی در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - معرض خطر قرار می گیرد تروجان تلاش می کند دستگاه را در سرور کنترل بدافزار ثبت نام کند. علاوه بر این اطلاعاتی از جمله مدل دستگاه، IMEI، شماره تلفن، کشور کاربر و نسخه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اندروید را ذخیره می کند.

بدافزار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - GPlayed همچنین می تواند پیام های کوتاه کاربران و اطلاعات - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مرتبط با فرستنده پیام ها را به سرورهای خود ارسال کند. مرحله آخر ثبت نام شامل درخواست مجوز های اضافی برای افزایش دسترسی ها است. از دیگر موارد باید به دسترسی به تنظیمات دستگاه اشاره کرد.

البته کاربر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می تواند درخواست ها را نادیده بگیرد و پنجره های مرتبط با آن را ببندد اما مجدداً این پیام ها به او نشان داده می شود تا وقتی که کاربر با درخواست ها موافقت کند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

پس از نصب تروجان همچنین صفحه ای با تم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - صفحات گوگل باز می شود و از کاربر برای وارد کردن اطلاعات پرداخت سوال می شود. تا زمانی که کاربر اطلاعات را وارد کند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و تأیید شود که این اطلاعات درست است، نمایشگر قفل می شود. در نهایت این اطلاعات به سرور ارسال می شود. GPlayed همچنین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قادر است - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کدهای جاوا اسکریپت را دستکاری کند تا کاربر به صفحات آلوده هدایت شود.

محققان سیسکو تالوس اعتقاد دارند که بد افزار GPlayed در مراحل نهایی آزمایش است. البته اکنون این تروجان به پلتفرم آنتی ویروس ها ارسال شده است تا امکان شناسایی آن فراهم شود با این حال به کاربران هشدار داده شده که مراقب GPlayed باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone