🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  5. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33828.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

درخواست سناتورهای آمریکایی از کانادا برای عدم استفاده از تجهیزات هواوی

دو سناتور آمریکایی با ارسال نامه ای به «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا خواستار عدم استفاده این کشور از فناوری‌ها و تجهیزات هواوی در زیرساخت شبکه 5G شده اند. «مارک وارنر» ،سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا، ...

دو سناتور آمریکایی با ارسال نامه ای به «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا خواستار عدم استفاده این کشور از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - فناوری‌ها و تجهیزات هواوی در زیرساخت شبکه 5G شده اند.

«مارک وارنر» ،سناتور دموکرات - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ایالت ویرجینیا، و «مارکو روبیو» نماینده جمهوری خواه ایالت فلوریدا تنها بخشی از افرادی هستند که از ترودو خواسته اند در تصمیمش برای همکاری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - با تامین کنندگان چینی در پیاده سازی نسل بعدی شبکه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ارتباطی کانادا صرف نظر کند:

اگرچه کانادا از معیارهای امنیتی قابل توجهی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - در سیستم های ارتباطی بهره می برد، اما با توجه به شناختی که ایالات متحده و طرف های دیگر از هواوی دارند، نگرانی ما این است که این معیارها به اندازه کافی قوی نباشند.

سابقه مخالفت قانونگذاران آمریکایی با شرکت های چینی به سال ۲۰۱۲ برمی گردد و در آن زمان کنگره از هواوی و ZTE - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا نام بردند. با این حال ماه گذشته مرکز امنیت سایبری کانادا هشدارهای آمریکایی ها در این باره را نادیده گرفت.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان

وارنر و روبیو که سال گذشته یکی از نامزدهای ریاست جمهوری بود، در نامه خود به ترودو به موافقت «وارد الکوک» - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بندر انزلی استان گیلان - معاون وزیر دفاع سابق این کشور با تهدیدهای امنیتی بالقوه چینی اشاره کرده اند. الکوک قبلا در این باره گفته بود:

من با نحوه کار عوامل جاسوسی سیگنال، قوانین کاری آنها و عملیات های مختلفشان آشنا هستم و هیچ تمایلی به پیاده سازی تجهیزات هواوی در شبکه 5G کانادا ندارم.

در تابستان گذشته قانونگذاران آمریکایی نامه ای با مضمون مشابه را به همتایان کانادایی ارسال کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone